bijna 2 weken geleden de eerste IUI gehad en direkt raak! Ik ben dus zwanger! Ik kan het nog niet echt geloven en moet het nog een plekje geven. maar dat is natuurlijk niet zo gek na bijna 2 jaar op de wachtlijst te hebben gestaan . Nu hopen dat alles goed gaat en dan ben ik 14 augustus uitgerekend!
JAAAAAAAAAAA! Eindelijk mag ik het van de daken schreeuwen! (hier op zp althans) Lieverds, Ik heb jullie eerder gezegd dat jullie wondertje onderweg was en echt zou komen en zie hier het resultaat! Ik weet zeker dat jullie het fantastisch zullen doen als mamma's! En.... mijn kleine meiden worden nichtjes! Lieffies, ik hou verschrikkelijk veel van jullie en kijk er naar uit om verschrikkelijk veel van jullie wondertje te gaan houden! Hele dikke knuf en xusssssss
Hey Meiden, Van harte gefeliciteerd Kvptje belde me op met het heugelijke nieuws Geniet er van en voor je het weet lig je al te bevallen Jullie zullen het vast prima doen als mama's van jullie ukkie dalijk, geloof er helemaal in, zeker na alle verhalen die ik wel eens hoor van kvptje Dikke knuf van mij