Afvallen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door kleintje88, 24 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Hallo,

Ik ben nu 11 weken en 3 dagen zwanger en in plaats van aankomen val ik juist af!
    Het is niet dat ik persé nu al wil aankomen hoor maar afvallen lijkt me ook nie zo goed?

Ik ben nu iets meer dan 1,5 kg kwijt. Heb eigenlijk alleen bij de 6 weken dat ik 3 dagen flink ziek ben geweest en ook in het ziekenhuis heb gelegen. Daarna wel nog wat misselijk geweest maar dat was redelijk goed bij te houden door regelmatig te eten.
    Dat doe ik nu nog steeds en hou verder gewoon alles binnen. Ik heb niet het idee dat ik veel minder eet dan dat ik eerst deed, ik ben ook eigenlijk niet veel anders gaan eten dan dat ik eerst deed, alleen het avondeten daar eet ik minder van omdat ik het niet goed wegkrijg..... Zal dat de "oorzaak" kunnen zijn?

Moet ik me zorgen maken? Of kan het nu nog geen kwaad?
    Ik zorg er verder wel voor dat ik genoeg vitamine etc binnen krijg en slik ook Gravitamon er extra bij.

Vanaf wanneer moet ik toch wel wat gaan aankomen?

Alvast bedankt voor het antwoorden!!

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOihoi,

Het komt vaker voor dat vrouwen in het begin wat afvallen. Soms wel 8 kilo! Dit geeft niets zolang je dit niet bewust doet en gezond en gevarieerd eet. Ik lees dat je dit allemaal doet om voldoende vitamienen binnen te krijgen dus je bent super bezig!
    Geen zorgen om de kilo's, sommige vrouwen komen niets aan in de zwangerschap en andere 25 kilo. Hoort gewoon bij jou!

Imke

Deel Deze Pagina