Hoi hoi, K vroeg me dus af hoelang je na een eventuele innesteligsbloeding kan testen? K had gisteravond namelijk een beetje bloed bij t afvegen en dacht nu word ik ongesteld. Maar nu is er weer helemaal niks K had getest maar die was negatief. dus ik dacht misschien moet ik een paar dagen wachten?
K ben heel onregelmatig ongesteld.. al bijna een jaar gestopt. .. gemiddelde cyclus is 36... 30 nov 1 dec positieve ovu test gehad ..
Het gaat niet om of je na een vermoedelijke innestelingsbloeding kunt testen, maar om je eisprong. Al het onverklaarbare bloedverlies in deze periode wordt een innestelingsbloeding genoemd. Maar of het echt van de innesteling is weet je niet. En het zegt ook niks over hoever je bent. Als je op 1dec een positieve ovu hebt gehad, dan is (hopelijk) je ei gesprongen op uiterlijk 3dec. En dan zit je vandaag op 11dpo. Sommige vrouwen testen dan al positief, maar dat hoeft niet. Op 14dpo zou je in de meeste gevallen een duidelijke streep moeten hebben, als het goed zit. Ik zeg 'in de meeste gevallen', want er zijn vrouwen die pas later positief testen.
Oké dan . Ik testte vanochtend negatief dus dan zal ik woensdag nog een X testen als er tot die tijd niks doorzet.
Ik had mijn innesteling op de dag dat ik mijn nod had. Dit duurde 4 dgn. Dit was op woensdag gestart heb op vrij en zat een test gedaan, negatief. Heb een week later op donderdag een test gedaan die was positief. Ik dacht overigens dat het gewoon menstruatie was en geen innesteling (wist ik pas achteraf). Overigens heb ik bij mijn eerste zwangerschap al bij 10 dpo getest en toen had ik al een positieve.
ik testte 4 dagen na mijn innestelingsbloeding positief met cb digitaal. inderdaad een rode veeg bij naar de wc gaan en verder niks. Spannend!!!