Het onderwerp zegt het al: Wie wil er naar mijn kaartje kijken? Deze maand ben ik voor het eerst aan het tempen en ik snap er nog niet veel van. Kun je aan je temperatuur al zien of je ongesteld gaat worden of zwanger bent? En na hoeveel dagen na je eisprong zie je dat? Alvast bedankt! http://www.fertilityfriend.com/ttc/chartgraph_module.php?d=2011-01-14
Als ik op je kaartje klik, zie ik de mijne. Dus misschien even de afbeelding kopieren en hier plakken? Op dag hoeveel zit je nu dan? En wanneer was volgens ff je eisprong?
Het lukt mij niet om mijn kaartje hier te plaatsen, dan maar even het verhaal. Ik zit op dag 10 DPO. Na mijn eisprong, die FF aangeeft, staat mijn temperatuur op 36.6/36.7. Met 1 daling van de temperatuur op dag 3 DPO van 36.3. Voor mijn eisprong was mijn gemiddelde temperatuur 36.2/ 36.3. Zegt dit al iets? Kun je aan deze temperatuur al zien of je ongesteld gaat worden of dat je zwanger bent? Alvast bedankt voor het kijken!
Volgens mij kun je het nu dan nog niet zien. Je temp gaat 1 of 2 dagen voor menstruatie omlaag als je ongesteld gaat worden. Als je zwanger bent blijft het hoog. Dus eigenlijk kan je dat pas de dag voor nod zien dan. Maar nog een paar dagen dan kun je testen! Lastig die wachtweken he! Ik kan bijna nooit wachten
Hoi Mamase als je bij jou FF aan linkerkant kijk van je menu dan zie je Sharing staan, klik daar op Home page setup en zie daar dan jou link die je hier kan plaatsen dat zou voor ons iets makkelijker zijn suc6 meid Groetjes Hanuna
Hoi Danip dat is voor iedereen ook weer anders mijn temp zakt pas als mijn ongi voorbij is maar inderdaad zou je temp minstens 18 dagen hoog moeten blijven na de ovulatie, dan is de kans groot dat je zwanger bent. klinkt misschien wel weer tegenstrijdig met mijn ongi en temp maar ik heb een lange LF en ben meestal maar heel kort ongi pff om gek van te worden he dat wachten ook altijd
Bedankt alvast voor de reacties! Hopelijk kunnen jullie mijn kaartje nu wel bekijken. 3306a4 Ovulation Charts
Aan die temperatuur kan je niet zien of je zwanger bent. In je luteale fase (dus na je ei) is je temp over het algemeen wat hoger dan ervoor. Dat is het enige wat je bij jou ziet nu, dat je eisprong is geweest. Je kaartje ziet er tot nu toe goed uit. Het zegt meer over 5 dagen hoe hoog je temperatuur dan is, doch zegt dat ook niet alles. Je temp is ook van meerdere dingen afhankelijk, en je luteale fase is ook soms langer dan 14 dagen. Dus nog ff afwachten..
Dan wacht ik nog even 'rustig' af We zijn een jaar bezig en ik moest van de huisarts gaan temperaturen om te kijken of ik een eisprong heb. Die heb ik blijkbaar gehad, dat vind ik al heel fijn. Het zou echt super leuk zijn als het deze maand raak zou zijn Spannend hoor....
Hihi zeker spannend he! Je hebt wel lange cyclussen erbij zeg. Goed dat je tempt dan weet je iig dat je een ei hebt gehad. Nog een paar daagjes wachten..
Allemaal bedankt voor het meekijken! Woensdag ben ik ongesteld geworden, dus het mocht voor ons deze ronde nog niet zo zijn. Op naar de volgende ronde!