Ik krijg a.s vrijdag toch een echo, i.v.m de buikpijn die ik een vrijdagochtend heb gehad.(verder nergens last meer van gehad, ook geen enkel bloedverlies) Gewoon even een check up de dokter wou het toch maar even laten controleren. MAAR zou er al wat te zien kunnen zijn? Zijn er vrouwen die ook rond deze tijd een echo hebben laten maken? dank uuu
Ja ik heb rond de 5 weken ook een echo gehad om dezelfde reden als die jij aangeeft. In principe zie je nog niet zo heel veel. Een vruchtzakje.
ik nog wat later(6w en nog wat dagen) en in mijn album staat ook een echo daarvan, maar we zagen het vruchtzakje met een kloppend hartje en verder weinig(heel erg klein ) als het mee zit zou volgens mij waarschijnelijk het hartje kunnen zien kloppen
ik had ook een echo met 6 weken en 2 dagen geloof ik. Heb er een foto van in me album, dus je kan zo kijken als je wilt. En wij zagen ook een hartje kloppen
Ik heb met 5w3dgn een echo gehad. Helaas niet meer te zien dan een lege vruchtzak. Een week later kon je een vruchtje met kloppend hartje zien. Vrijdag zou jij met een beetje geluk 'iets' kunnen zien, maar hou rekening met het feit dat het nog erg vroeg is. Veel succes vrijdag en geniet toch van de echo! Groetjes, Lotte
Ik had met 5 weken ook een echo ivm buikkrampen. Er was toen alleen een zakje te zien. 2 weken later moest ik terug komen om te kijken of het hartje wel klopte omdat het nog te vroeg was.
bij mij was er met 5 weken ook niks tezien en raade ze aan om een kijk operatie tedoen dat wilde ik niet een week erna mocht ik nog eens terug komen en toen zagen we een kloppend hartje
Ik heb ook een echo aan 5 weken gehad, maar dan wegens bruinverlies. Er was nog niet veel te zien, maar hij zag een vruchtzakje en het vruchtje. En hij zei dat alles er goed uitzag. Bij mijn eerste zwangerschap had er nooit een vruchtje aanwezig geweest, dus was ik wel blij met de echo. De echo is ook terug te vinden in mijn album. Veel succes met de echo! groetjes
Ik heb afgelopen vrijdag een echo gehad en volgens de gyneacoloog was er een zwart balletje te zien ( ik zag niets) Dat kon duiden op een vruchtzakje maar ik moet nu over 2 weken weer en dan zegt ze meer te kunnen zien.
ik heb ook een echo gehad met 5 weken, alleen vruchzakje met dooiertje te zien. Met 9 weken een kloppend hartje gehoord en gezien!
hmm toch spannend hoor, morgen heb ik de echo tien over half 9 s'ochtends .. Ik laat jullie het weten ok? Groetjesss
ik had bij mijn eerste zwangerschap met 7 wkn 3 dgn een echo en daar zag je een vruchtzakje met daarin een mini-pinda (kan het echt niet anders omschrijven qua vorm) Suc6 morgen!
dniise, heel veel succes met je echo vandaag. Gelukkig mag je al lekker vroeg, anders moet je de hele dag eerst doorkomen... We zijn erg benieuwd hoe het ging. Laat je het ons weten? Groetjes, Lotte
Nou ik ben geweest, was indd nog geen hartje te zien wel het vruchtzakje en een dooierzakje. Maar het was allemaal nog heel klein waardoor de gyn denk dat ik 5 weken ben ipv 6 .. 14 dec is de eerste dag van mijn laatste menstruatie dus een late eisprong ofzo denk ik dan? 6 februari moet ik terug komen voor een nieuwe echo. Dan moet er wel iets te zien zijn !