utrechtse mama's gezocht die ook in het ziekenhuis gaan bevallen en welk zikenhuis

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by jojo29, Jan 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jojo29

jojo29 Bekend lid

Feb 4, 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    hallo meiden ik ben op zoek naar mama.s die al bevallen zijn of gaan bevallen in het ziekenhuis en welke

en waarom je dat ziekenhuis gekozen heb.

ik zit nu erg te twijfelen tussen twee ziekenhuisen

het st antonius daar ben ik ook bevallen van de eerste werd er goed verzorgd

maar nu zwanger van de 2de en weet het niet meer

nu heeft mijn verloskundige gezegd het zuwe hofpoort ziekenhuis in woerden blijkt goed te wezen werken alleen gynacologen en niet van die co asistenten wat ze er mee bedoelt weet ik niet echt.
    maar je krijg daar volgens mij niet steeds verschillende.

pfff ik weet het niet meer

gr jojo29:(

2. sedese

sedese Fanatiek lid

Sep 23, 2009
    1,674
    936
    113
    Female
    hoi Jojo

ik ben in het Zuwe Hofpoort bevallen.
    Fijn ziekenhuis je hebt een eigen kamer met douche en toilet.
    je vriend/man kan, als je moet blijven, blijven slapen (er is een bedbank, niet denderend maar goed te doen) en aardige gynaecologen. 'nadeel' ze geven eigenlijk geen ruggeprik, je kunt dan kiezen voor een morfine'pompje'.

3. sedese

sedese Fanatiek lid

Sep 23, 2009
    1,674
    936
    113
    Female
    Ik ga nu trouwens in het diakonessen bevallen.
    (dichterbij)

4. jojo29

jojo29 Bekend lid

Feb 4, 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    oow oke
    ja een ruggenprik help bij mij toch niet hahaha mijn rugenwervel loopt niet helemaal recht was bij de eerste ook zo en de kans is groot dat het een keizersnede wordt omdat de eerste ook met een keizersnede is geboren k denk dat ik eens een kijkje ga nemen .

gr jolanda

5. sedese

sedese Fanatiek lid

Sep 23, 2009
    1,674
    936
    113
    Female
    ja, dan moet je het zeker doen! het ziekenhuis is ook vrij rustig, er zijn een aantal winkeltjes beneden. Ze hebben voor zwangere vrouwen geloof ik een aantal avonden. Dan kun je kijken op de afdeling enz.

6. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

hoi ik ga in het antonius bevallen van de eerste!

XX mij

7. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Hoi,

Ik ben van de eerste in het Hofpoort z'huis bevallen en bij deze doe ik dat waarschijnlijk weer.
    Het is wat kleinschaliger en ze hebben idd mooie kraamsuites (dit hebben ze overigens ook in het antounius, maar voor mij is dat net even wat verder weg).
    Het is mij daar iig prima 'bevallen'. ;)

Ik had trouwens ipv co-assistenten (volgens mij bedoelde je vk, dat er in een groter (academisch) z'huis zoals Antonius/Mesos meer of alleen maar co-ass. rondlopen en in een kleiner 'streekziekenhuis' minder.
    Maar ik had wel een batterij leerlingen en stagaires om me heen, dus die zijn er wel degelijk en of je daar nu zo op zit te wachten... ;)
    Volgens mij ontkom je daar ook niet aan, tenzij je aangeeft het persé niet te willen.

8. jojo29

jojo29 Bekend lid

Feb 4, 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    ik vind het echt heel moeilijk
    maar weet jij of er altijd een gyno aanwezig is weekend en sávonds
    bij mij eerste in het st antonius moest de gyno nog van huis komen
    pff en hofpoort is niet zover van mij dus ja dan denk ik weer makelijker maar het st antonius heeft weer een rapport van mij van de vorige bevalling van een kezersnede enzo. dus die weten wat mijn medische verleden is ik ga deze week even bij het hofpoort kijken.
    ik hoef echt geen leerlingen en stagaires aan mijn bed want voor je het weet maken ze een fout nee dank je en zeker met mijn verleden.
    heb ik daar geen zin in kijk zit er nu een bij oke maar echt geen heel leger hahahaha

maar ik ga kijken en even de voor en tegens bekijken en hopelijk kom ik er dan uit.

gr jolanda

9. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    #9 AstridDi, Jan 4, 2010
    Last edited: Jan 4, 2010
    Ik ben 3x bevallen in Amersfoort, Meander st. Elisabeth.
    Eerste 2x vaginaal en de 3e keer via keizersnede!

Ik vind het een TOP ziekenhuis! De begeleiding is echt enorm goed!
    Er is altijd een gyneacoloog aanwezig (ook 's-nachts) en dus zijn ze snel bij je als er iets is.
    Ook bij mij mocht manlief blijven slapen en werd er gewoon een extra z-huisbed naast de mijne gezet!

Er word enorm goed naar je geluisterd! En de verzorging (ook voor je kind) is echt enorm top!

Ook deze keer zal ik hier weer gaan bevallen en met plezier :)

10. YenD

YenD VIP lid

Aug 31, 2009
    6,343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik ben in het diak bevallen. Vond het prima qua kamer en verzorging.
    Mijn moeder (had toen geen partner) mocht ook gewoon blijven slapen, en 's nachts ging mijn zoon naar de babykamer omdat hij op uv lampen lag.

Maar als ik het zo hoor van het zhuis in Amersfoort (hier net zo ver vandaan (woon in wijk bij duurstede)) denk ik dat ik hun eens ga bellen voor een rondleiding.

Misschien is dat ook een idee voor jou?
    Een rondleiding door de kraamkamers aanvragen, kan voor veel verheldering zorgen!!

Share This Page