hallow ik heb sinds maandag elke keer ongi krampjes helemaal onderin! ik weet niet wat het is ene keer is het erge en de anderekeer weer niet! de verloskundige vertelde me dat als ze indaling weeen zijn dat je dan een soort bandenpijn voelt. ik kan het niet echt goed thuis brengen wat ik elke keer heb!en voel echt ongi krampjes iemand ervaring en krijg je bj een wee een harde buik of hoeft dat niet? ik bedoel bij misschien voorweeen? ik heb namelijk in het begin nergens last van gehad zoals ik sommige hoor dat ze die ongi krampjes in het begin ok hadden. ik ben nu 37weken(hier staat een week achter) en zou het erg leuk vinden as ze misschien met 38weken komt haha.
Ik had met 35 weken ook wat weeen, die gingen gepaard met harde buiken. Mijn echte weeen niet, dat was echt alleen ongi pijn.
oohwoooohww haha wat kunnen die dingen toch raar zijn en helemaal anders zijn dan dat de VK vertelt.haha ik wacht het wel gewoon af! maandag moet ik weer heen en dan vraag ik nogmaals wel een keer.
nee zegt dat wel! vind het allemaal heel apart. helemaal nu ik weet dat ze mag komen en omdat je nu dingen voelt die je nog nooit gevoelt hebt!
echt wel. ene kant hoop ik dat dit gevoel doorzet en aan de andere kant denk ik wacht nog maar even haha helemaal omdat het gevoel (die ongi krampjes) over de hele dag versprijden. en de ene keer erger dan de andere keer. maar dit alles zegt niks! pff haha hoe is die van jou begonnen?
Grappig hihi, ik had juist wel harde buiken en een vreemd gevoel in mijn rug, zodoende wist ik dat ik bezig was ... Voelde elke keer gewoon mijn huid op mijn buik strakker worden, bij elke wee... Ik zie dat je nog niet bent bevallen, sinds gister, maar hoop voor je dat dat snel gebeurd, maar wachten duurt lang he...
die ongipijn heb ik ook gehad zijn waarschijnlijk gewoon voorweeën! heb er 4 weken last van gehad, dus maak je niet al te blij.. weeën waren bij mij echt steken (net of iemand mn buik heel klein wilde maken) en mijn buik was dan ook echt kei hard..
nee ben nog nie bevallen haha maar die ongi pijn word nu erger en kan het niet thuis brengen. jaah je kunt toch nu niet na gaan of ik harde buik krijg.. want de ene heeft het wel de ander niet! ik zie wel hoe het gaat.. en dan horen jullie het wel haha gr
Hoi, Ik had ook een vraagje.. klopt het dat de vliezen meestal breken na een tijdje weeën? Gr, Tinkerbel
Ik weet eigenlijk niet of ik een harde buik had tijdens een wee, het lijkt me eigenlijk van wel. Was daar helemaal niet mee bezig . Meestal breken de vliezen volgens mij tijdens de weeen, bij mij braken de vliezen zomaar opeens en ik kreeg meteen wat lichte weeen en zo'n 6 uur later begonnen het serieuzere werk.
okeee dus je vliezen kunnen ook zomaar breken zonder dat je al weeen hebt gehad?.(mijn moeder had dat ook) ik moet nu eerlijk zeggen dat mijn onderbuik een heel raar gevoel geeft. kan het echt niet plaatsen ik vind het zo apart allemaal wat er gebeurt.ene kant wil ik dat het doorzet andere kant denk ik: wacht nog even k moet me benen nog scheren enz hahaha OOja: kun je ook al beginnent bezig zijn met de weeen terwijl je het niet eens door hebt? off? gr
Ik dacht dat het gisteravond echt zover was! Ik had me een pijn, echt z'n spierpijn achtige samentrekking (dat zijn toch weeën?) zo net rond mijn navel, met steeds harde buiken. Maar goed we zijn toch weer de nacht doorgekomen zonder baby helaas. Gr, Tinkerbel
vermoeiend joh! haha.. niet meer denken dat je nu gaat bevallen doe ik ook niet! dan duurt het zoo lang als het echt nog niet zo ver is vraag me wel af om hoeveel min komt dat gevoel? weeen?
bij mij kwam t vanaf t begin om de 6 min en hielden 1 min aan.. heb daar 8 uur meegelopen (was thuis) en vond de pijn goed te doen.. daarna moest ik naar t ziekenhuis (afspraak omdat ik toen 42 weken was) en had toen 2 cm onsluiting.. en dat van die 8 uur.. ( de voorweën hadden bij mij helaas niks opgeleverd.) toen braken ze mn vliezen en had ik heelonregelmatig weën, om de 2 a 3 min en dan hielden ze ong 2 min aan.. soms had ik dan een wee van 6 min lang.. maar denk dat die weën"storm" echt van t inleiden is gekomen..
okee okee jaah ik vind het best moeilijk om het in te schatten wat ik elke keer heb! denk zelf aan voorweeen maar deze houden zowiso wel 30sec aan en dan is het weer even weg tijdje (soms zelf de hele dag even niet) en dan komt het zo weer en dan ook zoals nu bijv als hij weg is komt ie gelijk weer.. en voel het dan ook aan de zeikant van me buik beetje richting me rug. pff haha en gister voelde k een heel apart gevoel met een kleine schuut ongi krampen. sorry voor al die vragen hoor haha gr
Het is bij mij nu voorlopig ook weer even rustig. Ik heb wel de hele tijd z'n gevoel van spierpijn nog steeds boven in mijn buik. Ik ga vanmiddag maar weer even wandelen, klein stukje schijnt goed te zijn om op te wekken, zegt mijn moeder in elk geval. Gr, Tinkerbel