zenuwen en angst...hart luchten

Discussie in 'Prematuur' gestart door Sylvia29, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Ik zit alleen thuis en kreeg minuut of 45 geleden telefoon dat mijn schoonzus een keizersnee krijgt, dat ze meteen gaan beginnen.
    Ze is 25.3 weken zwanger en de hele familie staat nu natuurlijk stijf van de zenuwen.

Ik ben zo nerveus, heb een kaarsje aan staan en duim dat het goed mag gaan, het is dan wel niet mijn babietje, maar misschien dat er hier nog meer mensen aan het duimen en hopen zijn voor de baby van een vriendin of familielid....

2. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    Dat is schrikken ik duim met jullie mee dat er positieve berichten vanuit het ziekenhuis komen.
    Veel sterkte voor haar en jullie.

3. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Ik duim en denk mee meis.
    Hoop dat het helemaal goed komt.

4. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Ik hoop en duim ook, wat is dit hard zeg, we hadden zo geduimd en gehooopt dat het langer zou duren.

5. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    Is ze ziek? Of de kleine? Wat is de reden?

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Jeetje, kan me voorstellen dat je onwijs geschrokken bent!
    Ik duim met je mee...

7. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    och jeetje meis ik duim ook met je mee

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik duim ook mee voor je schoonzus en natuurlijk voor de baby
    hopelijk gaat alles goed

9. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Och jeetje, dit is flink schrikken. Ik ga keihard duimen!!
    Laat je ons weten hoe het gaat?
    Enorm veel sterkte !

10. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Melanie ze was heel erg ziek, de dokters wisten zelf niet welke diagnose ze moesten geven, er is van alles geroepen en nu de baby eruit is (ja hij is eruit!) gaan ze haar verder onderzoeken, want het is een heel uitgebreid en ingewikkeld ziektebeeld, ze was pas 25.3 en ligt al 3 weekjes in het ziekenhuis, dus eigenlijk was het te vroeg voor zwangerschapsvergiftiging en ze denken nu aan wat anders, maar dat is nog niet duidelijk, het kan ook een combi geweest zijn, of een trigger of god mag weten wat.

Ze is iig nog niet uit de mallemolen en de kleine jongen ook niet, maar ik heb ondertussen gehoord dat het goed met haar gaat naar omstandigheden, en van de kleine werd gezegd dat hij goed ter wereld gekomen is.
    Ik weet niet wat het inhoud bij zo'n ukkie, hij liep al twee weken achter, maar ik hoop in de loop van de dag meer te weten want ze doen nu testen etc.

Maar goed ter wereld is al goed toch? Beter dan slecht denk ik.

11. anmiri

anmiri Actief lid

15 aug 2010
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje niet niks zeg! Hoop en duim voor jullie dat het goed komt, sterkte!
    En toch gefeliciteerd met je neefje, zet hem op jochie!

12. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Gefeliciteerd met je neefje! Hopelijk is het een sterke knokker en ligt hij over 3 maanden lekker in zijn eigen weigje!!!
    Het is zeker belangrijk om een goede start te hebben als het kindje zo vroeg komt. Dat geeft veel goede hoop! De couveuse buurman van mijn dochtertje die met 25 weken kwam en hij is van heel ver gekomen. Veel tegenslagen gehad maar het gaat nu super met hem!!!!! Alles helemaal ingehaald! En een vrolijke dreumes van 19 maanden nu.
    Veel sterkte met alles!
    Groetjes

13. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd met je neefje!!
    En een goede start is heel belangrijk, al zal het nog een lange weg zijn!

We duimen allemaal mee!

14. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Dat klinkt positief Fleur! Hopelijk is dat hier ook helemaal het vervolg, maar dat hoopt natuurlijk iedereen voor zijn kindje of verwant kindje.

We mogen morgen even komen kijken, tot nu toe zijn ze positief, natuurlijk is hij heeeeeeeel klein en teer, maar dat is te verwachten als je zo vroeg komt.

Schoonzus is nog steeds onduidelijk hoe en wat, ze lijkt nu te stabiliseren maar onderzoeken volgen nog.

15. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Gefelicteerd met je neefje.
    en Sterkte met je schoonzus.
    Hoop dat jullie snel meer duidelijkheid krijgen en dat het goed (blijft) gaan met beide

16. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Jeetje, wat een schrik!! Hopelijk blijven er postieve berichten uit het ziekenhuis komen... Ik duim en hoop voor jullie mee...

Edit: Als jij je afvraagt wat jij voor je schoonzus en broer/zwager kunt betekenen, kijk dan eens naar de site onder de link in mijn handtekening... (En in de handtekening van Susan...)

17. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Na zoveel mogelijk geprobeert klaar te staan hebben wij vanmiddag afscheid moeten nemen van ons kleine neefje.
    Hartverscheurend voor ouders, grootouders en ook voor ons, wat kan je hart pijn doen zeg, niet normaal.

18. mellepel25

mellepel25 Actief lid

30 apr 2010
    398
    1
    18
    aah meis..gecondoleerd:(

19. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Wat een vreselijk bericht.

Ik wens jullie enorm veel sterkte toe met het verlies van het kleine manneke. Wat een verdriet

20. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Wat afschuwelijk... heel veel sterkte en kracht toegewenst.

Deel Deze Pagina