Belangrijk: Kwaliteit Diverse Ovulatietests Onderzocht

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jillan, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jillan

Jillan Lid

21 okt 2010
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Meiden,

Ik kwam op internet het nodige tegen over zelftests. Ook ovulatietests worden besproken en onder andere "Zwanger en Kids" komt daar niet goed uit de verf. Gebruik de ctrl+f (zoekfunctie) om alle teksten m.b.t. ovulatietesten snel te vinden en zie de reakties van gebruikers en de beheerders van de website. (Niet de zoekfunctie aan de rechterzijde gebruiken want dan kom je op reklame uit) Het leek me zinnig dit te delen met jullie. Zie hieronder de link:

"Nieuwste commentaren - Zelftesten - Waar moet je op letten?
    "

X, Jillan

2. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Hey,

nou zit ik dan met mijn positieve van babyboomshop..kan dus goed niet zo zijn?! Goede topic..zullen er veel wat aan hebben!

Liefs

3. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Bedankt voor de tip! Ik heb dus gewoon rot testen in huis! Ga alleen nog maar testen clearblue digitaal!!

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    #4 Rica, 2 feb 2011
    Laatst bewerkt: 2 feb 2011
    Nou hier hoor ik juist wel goede berichten over zw en kids en zelf ben ik ook zeeeeer tevreden, babyboom daarintegen bleef bij mij spierwit dus denk dat dat gewoon per persoon verschillend is want ze hebben mij niet eens gevraagd :)
    maar over de babyboom wordt niet gezegt dat die dingen zelf slecht zijn maar de website...

Maar lees niks over zwanger en kids....Misschien zie ik het over het hoofd.

5. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb gehoord dat deze website het initiatief is van testjezelf.nu. Een soort offensief tegen hun goedkopere concurrenten. Ik zou hier niet op afgaan. Op dit forum zijn zoveel vrouwen positief over de goedkopere testen (waaronder ik, ik gebruikte naar volle tevredenheid die van Z&K, klopte altijd).

Ze raden ook wel verdacht vaak de testen van testjezelf aan, is geen zuivere koffie.

6. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Ik heb de testen van Z&K gebruikt en aan mijn eipijn en afscheiding te voelen klopte de ovutesten altijd wel hoor

7. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Mag ik er wel bijzeggen dat als je tevreden bent je niet gaat reageren op zó'n site.

Ik heb ovutesten van hun gebruikt en die waren gewoon goed. 2 dagen een piek en dat was het.

En als je het niet zeker weet kun je altijd nog een andere test erbij doen, zoals de meesten doen overigens.

8. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Whoeaaa! Paniek! Heb net besteld bij 123 ovulatie testen, en als ik het goed begrijp zijn die van de zelfde verkoper! Durf nu helemaal niet meer te hopen!!
    Telt dit dan ook voor sensitest? Die deden het bij mij maar halve bak, terwijl die andere wel leken te werken....:(.

9. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Niet in paniek raken. Het is echt geen onafhankelijke website. Ze kraken standaard de testen van de goedkopere aanbieders af en prijsen hun eigen testen aan (testjezef en testpoint en alle sites waar deze merken verkocht worden). Dit als offensief tegen de concurrentie van de goedkopere aanbieders, maar die testen zijn echt niet minder dan de duurdere.

Ze plaatsen niet voor niets geen enkele contactgegevens op de website.

Babyboom en Z&K zijn trouwens 2 verschillende bedrijven (heb het net gecheckt bij hun contactgegevens en kvk nummer).

10. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Je hebt gelijk... Ben zelf ook intussen nog even aan het surfen geweest, en het lijkt een idd of er wel heel veel reclame gemaakt wordt. Weet je welke ook leuk is: Ik bestel via 123ovulatie test, dat blijkt de zelfde site als babyboom, maar met een aanzienlijk prijs verschil! Vergelijk ze maar eens met elkaar!

11. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ja je hebt gelijk, niet echt eerlijk ten opzichte van de meiden die via babyboomshop bestellen.

12. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Stom he! Ik wist dit helemaal niet, maar door dit linkje verder gaan kijken en omdat ik ze vanmiddag besteld had (6 voor 2,35 meen ik, tegen 6 voor 5.55) zag ik dit... Dus meiden, als jullie bij babyboom bestellen, dan moet je naar 123ovulatietest.nl, en dan bestel je de exact zelfde testen voor n stuk minder!!!

13. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Ben zelf ook heel posi over Z&K. Ze zijn niet duur en heb de afgelopen 2 rondes er gewoon mn ei mee gevonden.

14. Jillan

Jillan Lid

21 okt 2010
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je ziet soms door de bomen het bos niet meer, hè......:(

Testpoint is van kruidvat, dat weet ik wel...en die zijn mij altijd goed bevallen. Ik had echter besloten deze maand "Zwanger & Kids" te gebruiken en nu wil het toeval, net vandaag nadat ik dit topic geplaatst heb, ik vanavond een knalpositieve ovulatietest heb.

Ik wacht het wel even af.....

Ik lees uit de reakties hier overigens ook weer interessante feitjes m.b.t. de website waar deze informatie staat. Zucht....je word er soms zo moe van. Ik hoop in ieder geval dat er niet al te veel paniek is gezaaid want dat is natuurlijk ook niet de bedoeling :)

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Z&K geven bij mij keurig een ei sprong aan. sensitest babyboom en Clear bleu daarin tegen niet...
    dus misschien per persoon verschillend?

16. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ik denk inderdaad dat het per persoon verschillend is, want ik heb nooit een zwenk test positief gepiest, maar babyboom wel.

Deel Deze Pagina