verhuizen en zwanger, wat mag niet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nathalie20, 28 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalie20

Nathalie20 Actief lid

10 mrt 2012
    122
    0
    0
    Verzorgende, Baby's!:D
    Hoi allemaal,

Mijn vriend en ik hebben eindelijk een woning, en zijn daar nu aan het klussen.
    Nu is mijn vraag: wat mag wel en wat niet? We gaan morgen verven namelijk. Vind het wel handig om te weten hoe of wat haha
    En dan nog even een vraagje ik rook net aan een doek of het gewoon water was, maar bleek dus doordrenkt te zijn met ammoniak. Dat heb ik dus flink ingeademd. Las dat dat dus schadelijk is. Is dat voor een keer al heel erg? Maak me best zorgen nu..

Groetjes!

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Zoals met eten... alles met mate ;) Dus je hoeft je niet direct zorgen te maken over eenmalig ammoniaksnuiven ;)

In principe mag je best veel doen, maar luister goed naar je eigen lijf en geef duidelijk je grenzen aan.
    Mbt schilderen: je mag schilderen mits het verf op waterbasis is en consequent blijven luchten.

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ik ben ook nét verhuisd... mijn tip: vooral naar je eigen lichaam luisteren.

ammoniak is niet goed, maar het is al gebeurd. zal voor 1 keer niet heel erg schadelijk zijn.
    meeste verf is op waterbasis. en idd goed luchten.

succes met klussen!

4. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

idd goed doorluchten en misschien een mond kapje dragen wil ook nog wel helpen...

Deel Deze Pagina