Wanneer kunnen we de positive testen tegemoet zien oftewel wanneer mogen jullie allemaan testen? Ik hoop over een week een tp te krijgen en dan 14 dagen later testen. Duurt zolang allemaal...
Ik zit nu net voor m'n vruchtbare periode. Ben ergens eind vd week ei. Vertrekken as donderdag naar Fuerteventura dus genoeg tijd om ei te benutten. Daarna nog ander halve week daar dus mijn wachtbankje zal voorbij vliegen denk. En natuurlijk hopelijk met een mooi positief resultaat maar daar ben ik nu nog niet mee bezig. Eerst lekker vakantie houden! Lijkt me leuk om bij deze club te blijven maar t kan dus zijn dat ik straks wat minder reageer Idd heel toevallig hier allemaal! Topic zou moeten heten: eerste geboren in januari 2012, 2e laat op zich wachten, haha
Als het goed is heb ik je een uitnodiging gestuurd en anders staat hij bij de nieuwe clubs met een afbeelding van bumba. Kon zo snel niets anders vinden haha..
Hoi, gisteren voor de 1ste maal inseminatie gehad en nu wachten op 22 augustus, dan bloedonderzoek en dan weten we al meer!!!!!