Het begon op maandag af en toe. Dinsdag ook, de avond werd heel erg. Woensdag naar huisarts geweest, bloed laten prikken. Bloeddruk was netjes. Donderdag ging Tot de middag goed maar heel rustig gehouden. Na een rondje lopen buiten was het weer helemaal terug. Vrijdag naar huis gestuurd op mijn werk. Moest me de hele dag overal aan vast houden. Gisteren was het al net zo erg. Het is sinds donderdag middag nu continu. Krijg mijn beeld niet echt scherp. Door concentreren einde van de dag hoofdpijn en erg moe. Bloed uitslagen waren allemaal goed. Wie herkent dit een heeft tips of ideeën? Het is mijn tweede zwangerschap. Drop of soep helpt niet. Dat was bij de eerste wel maar had het bij lange na niet zo erg. Ben 6 weken.
Jeetje wat vervelend! Hoe was je suiker in het bloedonderzoek? En je ijzer? Misschien iets van druivensuiker proberen? Zo extreem duizelig is iig niet normaal. Probeer wel rustig te blijven want als je in paniek raakt wordt het vaak alleen maar erger. Beterschap!
Een dag zo extreem duizelig zijn kan. Maar meerdere dagen is niet goed hoor. Ik zou denk eens even gaan vragen of ze een echo kunnen maken.
Het kan natuurlijk ook los staan van je zwangerschap. Mijn man heeft jaren geleden een paar dagen gehad, het hoogtepunt was dat hij zijn ogen niet meer kon stilhouden, moest overgeven en bijna viel. Hij had toen een neuritis vestibularis, als bijv. een verkoudheidsvirus op je evenwichtsorgaan overgaat, kun je dit krijgen. Hij moest toen ook aandringen bij de huisarts en uiteindelijk zijn we naar de spoedopname gereden.
Bedankt voor de reacties. Ik ga maandag bellen, maar had net een beetje helder bloedverlies. Daarna niet en net nog wat bruin. Vorige zwangerschap bij 7 weken ook en Mijn zoontje is nu inmiddels 2,5 jaar. Toch schrik ik me weer dood en duim dat het goed blijft gaan. Denk dat ik maandag toch ook de gyn bel of die iets voor mij weet.
Jeetje wat vervelend! Het zou zoals eerder gezegd ook iets met je evenwichtsorgaan te maken kunnen hebben.. Hopelijk niks met je zwangerschap! Beterschap
Ik had die duizeligheid ook toen ik zwanger was. In combinatie met extreme vermoeidheid. Denk dat de vermoeidheid de duizeligheid ook verergerde. Zat hondsberoerd op mijn werk. Leek wel of ik dronken was. Ben jij ook zo extreem moe?
Ik heb bij alle drie de zwangerschappen in de eerste paar weken ook duizeligheid gehad. Was ook niets bijzonders uit de tests gekomen. Ik heb toen floradix gehaald. en daarna ging het een stuk beter. Of het nou daar aan lag??
Het ging echt niet meer en kom net bij de huisartsenpost vandaan. Blijk een evenwichtsstoornis te hebben. Kan weken duren. Iig duidelijkheid. Staat los van de zwangerschap.