1e zwangerschap heel misselijk 2e niet

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Pixel85, 5 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ik ben bij de eerste echt wekenlang vreselijk ziek geweest, en dat is toch echt een jongen ;)

2. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Ik had juist bij de zwangerschap van mijn zoontje nergens last van, en deze keer ben ik de eerste 3-4 maanden misselijk geweest..

3. mc87

mc87 Actief lid

11 apr 2013
    336
    39
    28
    Vrouw
    Bij de eerste had ik de eerste weken last van moe zijn, rug/bekkenklachten, scherper ruiken, hoofdpijn, hartkloppingen en kriebelgevoel in mijn buik.Na 7 weken opeens extreem misselijk en medicijnen hiervoor gekregen en met 16 weken een miskraam gehad.

Bij de tweede ook een week na iesprong kriebel/kramp in mijn buik en heel warm gevoel. Hoofdpijn en wist al meteen dat ik zwanger was.Niet misselijk, ook nooit geweest bij deze. Maar alleen de eisprong en innesteling heel sterk gevoeld. En een gezonde zoon van nu 6,5 maanden oud gekregen.

Deze zwangerschap:Sneller koud,ook dat gevoel van innesteling/ kriebel gevoel in de buik, en nu wel een beetje misselijk en duizelig.
    Normaal voelde ik dus een week voor de test dat ik zwanger was, maar nu echt niets. Pas na de test na nod kreeg ik klachten.Echt heel gek. Moet er nog steeds aan wennen dat ik echt zwanger ben.:D

Maar hopen dat het zo blijft. Het kan opeens omslaan hoor! Elke zwangerschap is anders

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Bij de 1e misselijk en spugen vanaf een week voor de test tot en met de bevalling. Dit kon ieder moment van de dag ook komen opzetten.

Nu bij de 2e dacht ik yesss ben niet misselijk tot het in week 6 zo erg op kwam zetten dat ik bijna uitgedroogd was en aan de zetpillen moest. Is een week of 3 heel erg gebleven en daarna heeft t zich beperkt tot de ochtend, maar moet dus wel echt bijna iedere ochtend nog spugen en ben nu ruim 22 weken.

Wat niet is kan dus nog komen hoor, maar geniet van de tijd dat je niet misselijk bent ;)

5. Pixel85

Pixel85 Lid

11 jan 2012
    92
    0
    6
    Nadat we met 8 weken een goede echo hebben gehad hebben we afgelopen woensdag met de 10 weken echo toch slecht nieuws gehad. Met de echo klopte het hartje niet meer. Wel echt een schok omdat de eerste echo goed was. ik was sowieso erg onzeker doordat ik minder misselijk was deze zwangerschap. Maar hield mezelf op de been doordat meerderen niet zo misselijk zijn en ik me niet kon voorstellen dat ik twee keer achter elkaar een miskraam zou krijgen maar helaas heeft het niet zo mogen zijn...

6. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Oh wat erg zeg.:( sterkte met het verwerken je verwacht het eigenlijk niet meer na een goede echo.

7. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Jeetje meid, wat verdrietig :(. Heel veel sterkte.

8. Pixel85

Pixel85 Lid

11 jan 2012
    92
    0
    6
    Bedankt meiden

Deel Deze Pagina