Ik durf het bijna niet te geloven en wil natuurlijk niet te vroeg juichen, maar na mijn 1 zwangerschap bijna 9 maanden boven de wc te hebben doorgebracht, had ik me nu weer helemaal voorbereid op zwaar ziek zijn. Maar.... Tot nu toe gewoon helemaal niets! Heeeeel af en toe heel licht een beetje misselijk, maar dat mag geen naam hebben! Ik kan het gewoon bijna niet geloven! joepiiiiiieeeee! Even een hart onder de riem van HG lotgenoten: er is hoop! (zul je zien dat ik morgen weer boven de wc hang )
Hmmm, jullie berichtjes negeer ik even hoor, die heb ik niet gelezen Maar bij de vorige was ik nu al wel ziek... Daar hou ik me aan vast.
Hier ook zo. bij de eerste lag ik met 6weken al aan het infuus. in totaal 3x tot 18 weken. Deze keer voelde ik me prima. tot ik ongeveer 9weken was.. in totaal 3weken in het zh.. daarna 6weken sondevoeding.. maar duim voor je dat het bij jou goed gaat!!
Bij mij kwam het later bij de tweede.. tussen de 8-9ste week. Maar ik hoop voor je dat het zo blijft!
Bij de 1e ook HG Bijna 6 weken opgenomen gelegen en zelfs tijdens de bevalling me kwijt gekotst Nu 0x gekotst of ziek geweest tot nu toe * afkloppen * het kan dus wel
JAAAAAH! Dat is goed nieuws! Ik heb dan wel geen HG gehad, maar ben wel t/m week 25 misselijk en beroerd geweest. Ik zie erg tegen een volgende zwangerschap op (al kijk ik er ook naar uit ), maar dit soort berichten geven hoop!
Weet je, ik zeg ook HG, omdat kenners in een ander topic aangaven dat dat het geweest moet zijn, maar ik heb nooit een officiële diagnose gehad oid, nooit in het ziekenhuis gelegen of sondevoeding gehad, gelukkig. Ik heb me gewoon 9 maanden lang beroerd gevoeld en een paar keer per dag moeten overgeven, maar daar tussendoor kon ik wel water en droge koekjes binnenhouden. Ik hoop echt dat die ellende me dit keer bespaard blijft, maar ik heb goede hoop, deze zwangerschap is tot nu toe op alle punten totaal anders.
Ik bij de tweede zwanger nu eerste 8 weken ok geweest, dacht ook al van haha deze keer niet. Vanaf week 9 helaas terug slechter en weer HG. Ook al weer in ziekenhuis gelegen. Nu hoop voor jou dat het bij jou een goeie zwangerschap wordt!