1e Zwangerschap hondsberoerd... 2e zwangerschap nauwelijks kwaaltjes?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rozanna, 26 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Meiden, ik hoor wel eens verhalen over dat een tweede zwangerschap zo heel anders kan zijn als een eerste... Nu was mijn eerste zwangerschap redelijk rampzalig en ben ik enorm misselijk geweest tot bijna HG aan toe. Daarom sta ik nog niet direct te springen om weer zwanger te worden, maarja.......!!!!!!

Graag laat ik me een beetje oppeppen ;)... Wie is ook tijdens de eerste zwangerschap zo beroerd geweest en vond de tweede keer erg meevallen? Enig idee ook, of er factoren waren die het makkelijker maakten?

2. Lizz83

Lizz83 Actief lid

29 jul 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hier! De eerste keer ook erg misselijk en aan de medicatie gezeten om t binnen de perken te houden. Nu ben ik ruim 11 weken en heb 1x overgegeven. Eigenlijk ben ik alleen moe en soms een vraagje misselijk. Een verademing na de vorige keer haha.

3. MamavanLoker

MamavanLoker Actief lid

12 sep 2014
    435
    1
    0
    NULL
    NULL
    Iedere zwangerschap is anders. Eerste keer misselijk en afvallen maar op een gegeven moment ging het weer. Toen heerlijk genoten van het leven in m'n buik.
    Nu heel de zwangerschap last van ontstekingen, hartkloppingen, hoofdpijn en buikpijn. Ik ben er klaar mee.
    Ik hoor het van heel veel mensen dat het niet te vergelijken valt.

4. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Vorige zwangerschap hondsberoerd geweest. 7 maanden zwaar misselijk en draaierig geweest.

Deze zwangerschap heb ik alleen dat ik de hele dag en nacht zou kunnen slapen. Ik ben niet vooruit te branden. Maar dat is veel minder vervelend dan zwaar misselijk zijn.

5. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het (tot nu toe) precies andersom. Eerste zwangerschap weinig tot geen kwaaltjes!

Nu zwaar misselijk, ontzettend moe, veel last van mijn buik en ga zo maar door!

Wat al wordt gezegd; elke zwangerschap is anders, er is geen pijl op te trekken! Had ook gehoopt me beter te voelen maar ik probeer het maar te ondergaan en te accepteren zoals het is. We weten waar we het voor doen...

6. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Bij mij net andersom :D Eerste nauwelijks iets en nu ... ik ben graag zwanger maar ben blij als het 40 weken is :D

7. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Bij mij ook andersom. Eerste x was appeltje eitje vergeleken met deze zwangerschap. Ben nu gewoon al maanden meerendeels in bed.

8. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    Hier! Eerste zwangerschap ook bijna tot hg toe! 2De zwangerschap niks noppes nada t was dat ik echo's had anders had niet geloofd dat ik zwanger was.
    En nu 3de zwangerschap zit een beetje tussen in vindt ik!
    Even goed misselijk geweest 2x overgegeven dat is nu weg maar ben wel heel erg moe!

9. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Helaas hier juist elke zwangerschap de misselijkheid erger. Afwachten of het nu nog erger word.

10. San1984

San1984 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.066
    0
    0
    Eerste zwangerschap helemaal geen klachten of dingen, maar deze zwangerschap onwijs last van mijn darmen(verstopping/diarree)

11. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Hier ook een totaal andere zwangerschap. Eerste 3 maanden weinig kwaaltjes terwijl ik bij m'n eerste echt kotsmisselijk was de hele dag. Nu sinds een paar weken vreselijk last van m'n bekken en buik (mede door stress) terwijl dat vorige keer absoluut niet was. Ja de laatste weken kreeg ik wat last van m'n rug maar kon gewoon werken tot aan m'n verlof. Nu dus al een ruime week in de ziektewet 😕

Deel Deze Pagina