hoi, heb een test van kruitvat gedaan 2 dagen na mijn nod. deze was helaas negatief. inmiddels ben ik weer 3 dagen verder en ben ik nog niet ongi. word een beetje onzeker. zijn de testers van kruitvat wel betrouwbaar. en is er toch een kans op zwangerschap ondanks de negatieve test. groetjes marielleB
hallo! de testen van kruidvat zijn wel betrouwbaar hoor, maar missc had je nog niet genoeg zwangerschapshormoon in je bloed... anders probeer je morgenvroeg nog een testje? en als je ongi weg blijft ff de huisarts bellen... Hoop voor je dat je snel een posi stest in handen mag hebben! Ik duim voor je! Liefs Miranda
mijn man vind dat we pas vrijdagavond moeten testen. maakt dat iets uit of je smorgens test of s'avonds. marielleB
Zit ongeveer hetzelfde...Ik heb al 2 hele lichte testjes gehad en vanochtend was hij negatief..Was wel die van de etos en heb ik ook niet zoveel goede dingen van gehoord(nadat ik em gekocht had )Kruidvattests zijn heel gevoelig.En anders idd ff afwachten, mag je mij de hand schudden succes ermee!
Of idd even afwachten, misschien heb je nog niet genoeg hormoon in je lijf... Als je wilt testen wordt aangeraden dat 's ochtends te doen, dan is je urine het meest geconcentreerd en heb je grotere kans op een duidelijkere test. Als je nog niet zo lang van de pil af bent, kan het ook zijn dat het wat langer duurt voor je ongi wordt. Succes ermee! Groetjes Jelske
hoi van dat ff afwachten word ik juist kriegelig. wil graag duidelijkheid het nadeel van s'morgens testen is dat ik de komende dagen moet werken en dus om half 6 mijn bed uit. ik denk niet dat mijn man dit leuk vind en dan zit ik nog met het probleem dat de uitkomst mijn humeur kan beinvloeden. als hij negatief is dan ben ik schagi en als hij positief is dan ben ik bang dat ik mijn mond niet kan houden en het op mijn werk vertellen is het laatste wat ik wil doen, eerst de 3 maanden voorbij. groetjes marielleB
Tja, je kunt wel later op de dag testen maar dan heb je een grote kans dat je pas langer na je NOD positief test. Groetjes Jelske
Ik zit in hetzelfde schuitje ben 4 dagen overtijd, ben erg benieuwd. maar wil nog niet met mijn neus op de feiten gedrukt worden door een negtieve test...ik probeer het nog even uit te stelllen, heb de test al wel in huis (die van de etos)
Ik zit in hetzelfde schuitje ben 4 dagen overtijd, ben erg benieuwd. maar wil nog niet met mijn neus op de feiten gedrukt worden door een negtieve test...ik probeer het nog even uit te stelllen, heb de test al wel in huis (die van de etos)
hoi Jelske, hoeveel dagen is langer na je nod. ik zit zondag op 10 dagen. mijn nod was de 31e mei. de eerste test was die zaterdagochtend. groetjes marielleB
hoi heb vandaag toch nog een test gedaan, weer negatief . nu dus echt wachten op mijn ongi. dit is echt heel erg balen. groetjes marielleB
Weet je zeker dat je NOD is wanneer je het zegt? Temperatuur je ook? Doe je ovutesten? Ik denk dat je dan beter je NOD kunt bepalen. Het valt me hier op dat veel meiden "overtijd" zijn terwijl ik denk dat ze misschien hun cyclus verkeerd hebben ingeschat. Eitje is vaak later gesprongen dan de meeste meiden denken. Ook stress & spanning kan zorgen voor een langere cyclus. Als je pas gestopt bent met de pil weet je eigenlijk niet precies wanneer je NOD is. Ik hoop natuurlijk dat je te nog te weinig HCG hebt, maar ik denk dat bovenstaande ook vaak een reden is dat mensen nega testen. Sterkte met wachten! Liefs, Paula
hoi paula, ik temp niet of doe een test. ik voel mijn eisprong en ik ben de laatste maanden steeds regelmatig. helaas ben ik vanmorgen ongi geworden . misschien dat de stres deze keer wel een rol speelde (verkoop oude woning). groetjes marielleB