Hoi meiden, Ik weet sinds een paar dagen dat ik zwanger ben van mijn tweede kindje (4w2d), maar deze zwangerschap voelt nu al zo anders dan de eerste. Bij mijn eerste zwangerschap had ik voor mijn NOD al super pijnlijke/gevoelige borsten en nu is er niets met mijn borsten aan de hand. Niet pijnlijk/gevoelig, groter etc.. Zijn er meer meiden die deze ervaring hebben? Het maakt mij namelijk best wel onzeker of dat het goed zit met deze zwangerschap. Ik lees ook overal dat pijnlijke/gevoelige borsten één van de eerste symptomen zijn, maar er zullen toch vast wel meer meiden zijn die totaal geen last van hun borsten hebben??
Hoi, hier ook eentje die er heel onzeker van werd.... mijn vorige zwangerschappen begonnen al meteen met pijnlijke en wat grotere borsten, waardoor ik al voor mijn NOD wist dat ik zwanger was....Maar dit keer niets... alleen mijn tepels zijn wel wat gevoeliger nu onder de douche bijv. maar verder niets. Het maakt je zo onzeker als je kwaaltjes anders zijn dan de vorige zwangerschap, maar mijn gyneacoloog zei ook, elke zwangerschap is anders!
Hoi Zelf had ik bij me zwangerschap helemaal geen last van me borsten of tepels... dus dat zegt niets... En bovendien elke zwangerschap is toch weer anders! Oja gefeliciteerd nog! Groetjes
Ik heb het juist andersom. Had bij de eerste zwangerschap totaal geen last en nu merkte ik het in de eerste week al: zere borsten, veel plassen. Elke zwangerschap is dus echt anders
Hier is het ook andersom.. BiJ isa voelde ik helemaal geen pijn aan mijn borsten/tepels, maar nu zijn ze zeer gevoelig.. Nu plas ik ook minder... Elke zwangerschap is ook anders hee..