lieve meiden die allemaal heel graag zwanger willen worden. ik wil jullie allemaal een beetje vertrouwen geven. mijn partner en ik proberen al 4 jaar om zwanger te worden,met alle hulp van dien. elke maand weer die tegenslag en toch steeds weer een beetje hoop. nu na ruim 4jaar is het ons toch op eigen houtje gelukt,en zijn we 7 weken zwanger. geef niet op meiden jullie tijd komt ook echt wel,en dan is het het wachten meer dan waard geweest. heel veel succes meiden
he meid 4 jaar poeh dat is lang zeg... dan mag ik nog niet mopperen maar wat een goed nieuws dat het nu gelukt is... HARTELIJK GEFELICITEERD en ga er lekker van genieten... groetjes
Hoi Francis Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Jeetje, 4 jaar bezig, maar jouw lieve berichtje geeft weer hoop aan mensen die ook lang bezig zijn. En inderdaad dat het wachten het dan meer dan waard was. Ook geef je duidelijk aan dat je de hoop niet moet verliezen. Als je die verliest dan lukt het waarschijnlijk helemaal niet meer, mijn inziens. Ik wens je een hele goede, fijne zwangerschap toe, met straks een prachtig gezond kindje. Knuffel van mij
zo hier mag wel even een feestje voor gevierd worden woep woep Gefeliciteerrdddddddddddddddddddddddddddddddddd inderdaad geeft weer moet wij zijn16 maanden bezig en alle verdriet erbij. en nu helaas zit ik met mijn oog en begin ik blind te worden en moet onder de scan dus we moeten wachten tot we verder gaan . en we moeten naar een vruchtbaarheid kliniek..op hoop van zege ik wens jullie een super zwangerschap toe, geniet ervan en dat de kleine een mooiste kindje voor jullie mag zijn xx
Gefeliciteerd wat een goed nieuws zeg, geniet ervan! @bolly: Sterkte met je oog, hopelijk valt het mee.
zoo heeeeey dat is echt respect!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dankjewel lief van je en gefeliciteerddddddddddddddddddddd super geniet ervan!!!