Juli begonnen voor een 2de kindje, wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Wanna be mama, Aug 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wanna be mama

Wanna be mama Actief lid

Nov 5, 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen mijn NOD.... Maar mijn cyclus is nogal wisselend...
    Bij de eerste waren we in één maand zwanger! Dat zegt voor een tweede natuurlijk helemaal niks... Vanmorgen test gedaan, maar eigenlijk wat vroeg,...wel negatief dus heb weinig hoop.

Volgende ronde dan maar!

2. Mireia

Mireia Actief lid

Jan 11, 2013
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij zijn deze maand begonnen voor een tweede! De eerste x was het bij ons ook meteen raak. Even zien hoe het nu zal verlopen. En of uberhaupt nog n wonder in het verschiet zit.

3. Rana84

Rana84 Actief lid

Dec 12, 2011
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zitten ook in ronde 1 voor een tweede. Ik zit nu op 10 dagen voor NOD.
    Bij de eerste was het ook direct raak. Ik ga er alleen niet vanuit dat het nu ook zo is, want ik heb na de eerste zwangerschap problemen met de schildklier gekregen. Omdat ik net onder de grenswaardes zit kreeg ik geen medicijnen. Ik moest eerst maar eens proberen om zwanger te worden zonder en als het dan niet lukt dan gaan ze verder kijken.
    Even afwachten dus. Ik heb er geen haast mee, maar merk toch dat ik een beetje zenuwachtig word of het lukt of niet.

4. manouk81

manouk81 Bekend lid

May 21, 2012
    506
    1
    18
    Hier ook in juli begonnen voor de tweede! Eerste na 4 maanden en nu net ongesteld geworden.
    Ik had het niet gedacht maar even spannend als de eerste :)

5. A l i e s j e

A l i e s j e Actief lid

Mar 10, 2013
    267
    0
    0
    Zuid Holland
    Wij ook, bij de eerste na 7 rondes zwanger.

Zit nu rond mijn eisprong... best wel weer spannend :)

6. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

Aug 13, 2014
    552
    55
    28
    Wij vanaf deze maand, ook omdat het de eerste keer vrij lang duurde, toch erg spannend en stiekem de hoop dat het deze keer misschien wat sneller raak mag zijn!

7. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

Aug 13, 2014
    552
    55
    28
    Ons zoontje is trouwens 10 maanden, heb net een banner gemaakt, even kijken of die het doet!

8. Senna82

Senna82 Bekend lid

Jun 25, 2012
    747
    53
    28
    Wij doen ook mee.
    Afgelopen maand begonnen en nu op t wachtbankje.
    Bij dl in 1x raak.
    Daarvoor een mk en ook die was in 1x raak
    Ben heel benieuwd!
    Ook wel weer spannend hoor

9. Wanna be mama

Wanna be mama Actief lid

Nov 5, 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend allemaal! Stom hè dat je toch meteen hoopt dat het raak is, terwijl je dan eerst roept "we gaan ervoor maar we zien wel" 😉
    Ik duim voor jullie allemaal👍

10. Senna82

Senna82 Bekend lid

Jun 25, 2012
    747
    53
    28
    Nou inderdaad!!

Ik duim mee voor iedereen...
    Vanmorgen een ovutest gedaan....
    Reuze positief... Terwijl ik zo'n 2weken geleden mn eisprong heb gehad.
    Bij dl had ik destijds ook positieve ovutesten....
    Zou t dan toch??

11. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

Aug 13, 2014
    552
    55
    28
    Oeh, spannend!! Wanneer kan / ga je een zwangerschapstest doen?

12. nani1234

nani1234 Actief lid

Jul 18, 2014
    237
    11
    18

Waag er een testje aan zou ik zeggen. Spannend hoor.

Wij zijn sinds juni bezig voor een tweede. De eerste was meteen raak, hoop stiekem dat t nu ook snel gaat. 11 dpo, maar al 2 dagen bruin spotting. Denk dat ongi er aankomt helaas. Testen waren neg.

We hebben een heerlijke zoon van 14 mnd

13. Wanna be mama

Wanna be mama Actief lid

Nov 5, 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had gisteren ongesteld moeten worden... maar is wel vaker laat... we wachten af

14. mltje

mltje Actief lid

Mar 13, 2013
    336
    3
    18
    Female
    NULL
    Wij gaan ook voor een tweede :) Bij ons zoontje was het ook in 1 keer raak en hij is nu ondertussen 10,5 maand. Momenteel zit ik rond mijn eisprong. Vind het nu eigenlijk nog spannender dan bij ons zoontje...

15. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

Aug 13, 2014
    552
    55
    28
    Dat heb ik dus ook! Wilde dat net gaan plaatsen hier, bij de eerste kon ik het best goed loslaten, en redelijk geduldig afwachten! Maar nu helemaal niet... Zit rond mijn eisprong nu, hoop zo ontzettend dat het snel raak mag zijn, en sowieso dat het nog een keer lukt! Zwanger zijn, de babyfase die eerste maanden, wil het zo graag nog een keer meemaken! Ook lijkt het me voor ons mannetje heel leuk!

Ons zoontje is trouwens van 2 Oktober! :)

16. mltje

mltje Actief lid

Mar 13, 2013
    336
    3
    18
    Female
    NULL
    Grappig! Die maanden zijn snel gegaan he?! Maar bij ons zoontje was het dus de eerste ronde raak en had ik er helemaal geen tijd voor om er over na te denken. Nu zijn we deze ronde er weer echt voor gegaan, maar stiekem hebben we 'het' na de bevalling altijd zonder anticonceptie gedaan. Onder het mom van 'we zien wel'. Na de bevalling is mijn menstruatie best onregelmatig en weet eigenlijk niet heel goed wanneer mijn ei is. Maar we zien het wel en hopelijk zijn we allemaal snel zwanger!

17. Creamams

Creamams Niet meer actief

Wij gaan ook voor een 2de. Bij de eerste ben ik met behulp van clomid zwanger geworden in de 2de ronde.
    Na mijn zwangerschap is mijn cyclus een grote puinhoop. Ik werd eerst maanden lang niet ongesteld, maar nu gaat het al wat beter. Het probleem is nu alleen dat ik een heel onregelmatige cyclus heb. De langste is 60 dagen. Het is dus heel moeilijk om te bepalen wanneer de eisprong plaats vind.
    Ik ben bij de HA geweest en hij wil me weer een doorverwijzing naar de gynaecoloog geven. Maar we willen het eerst zo proberen. Mijn grootste wens is om spontaan zwanger te worden. Dus hopen dat het gaat lukken.

Heel veel succes dames!! Volgens mij is het iedere keer weer enorm spannend.

18. Senna82

Senna82 Bekend lid

Jun 25, 2012
    747
    53
    28
    Vandaag 2 testen gedaan :)
    We zijn zwanger!!!
    Zo blij maar ook weer zo spannend.
    Heb voor dl een mk gehad....
    Hoop zo dat alles goed is en goed blijft gaan.

Duim voor jullie!!

19. Creamams

Creamams Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!!
    Ik duim voor jullie dat alles goed blijft gaan. Probeer er ook lekker van te genieten!

Liefs

20. mltje

mltje Actief lid

Mar 13, 2013
    336
    3
    18
    Female
    NULL
    Gefeliciteerd!!!

Share This Page