heej heej nou vandaag al de hele dag een romelende buik dan weer krampen dan zakt het weer af dan komen ze weer en gaan ze weer soms pijnlijk soms niet vind dit zo spannend he hahahaha zal het door gaan zetten of is dit een voor proefje ahhhh je weet het niet en je moet gewoon gedult hebben en dan kom je er van zelf achter hahaha zow moest dit ff kwijt 1985beeb2009
Zeker spannend. Ben je al overtijd? Hoe dan ook, ik hoop voor jou dat het gaat doorzetten en je snel je beeb in je armen mag houden.
hoi jah indd spannend hoever ben je nu in je zwangerschap? als het echte weeen worden dan voel je dat snel zat succes !!!
nee ik ben nu 39weken en 3 dagen en ja idd als het weeen worden dan merk ik dat wel het is gewoon spannend he zet het wel door of niet nou het is gewoon afwachten enne mocht er wat veranderen dan laat ik het weten groetjes 1985beeb2009
hihi nee ik loop nog steeds rond met een volle buik het rommelt nog wel een beetje maar niet zo erg als gister maar we zullen het wel zien ze komen toch wanneer ze zelf willen he dus verder kan ik toch niks doen verder een goeie dag dus ga maar eens het huisje doen groetjes 1985beeb2009