Hi Dames, Ik was effe benieuwd naar de dames die ook 10 juni mogen testen hoe het zit met je temperatuur ( als je je temp. dagelijks bijhoudt) die van mij is nog steeds hoog.. hoe ziet die van jullie eruit? liefs, Chaay
Mijn temp is nog steeds redelijk hoog. Mijn normale lichaamstemp is ongeveer 36,2!! Zaterdag en zondag 37,0 en vandaag 36,9... ik ben elke ochtend stikzenuwachtig als ik moet tempen.. ben zo bang dat hij daalt!! Verder heb ik niet echt rare sympthonen.. alleen gevoelige boobs en sinds gisteren wat ongikrampen! Nog twee dagen volhouden!!
Hey meiden ! Die van mij was vanmorgen nog lekker hoog 37.1 .. Ook ik ben elke ochtend zenuwachtig dat hij wel of niet zal dalen. Ik heb wel wat symptomen: - al een week krampen en steken - zere boobs (zijn ook wat groter) - heel erg moe, vooral na het eten - verder af en toe wat misselijk Spannend he meiden !! Liefs
Heee het oude topic is weer nieuw! Omdat ik ovutestjes heb gedaan dacht ik zeker te weten dat mijn ei op dag 16 was, en ik heb dus op dag 30, 7 juni al getest!! Tempen doe ik niet
Hallo, Ik ben nieuw op dit forum. Ik zal mij even voorstellen. Ik ben nancy en heb al een prachtige dochter van 3 jaar. Ik ben sinds een jaar gestopt met de pil ivm lichamelijke ongemakken, mijn cyclus was nu precies 28 dagen. Afgelopen mei zijn we voor het eggie gegaan. Nu is het geval dat ik sinds vorige week zeer pijnlijke borsten heb, opgeblazen gevoel in mijn buik en continue moet plassen en vlagen van misselijkheid. En misselijk ben ik nooit. Ik heb officieel woensdag mijn NOD. Aangezien ik zeer ongeduldig was heb ik gisteren met de clearblue digitaal (zwwanger/ niet zwanger) getest en deze gaf dus zwanger aan. Nu houd ik wel in mijn achterhoofd dat het alsnog mis kan gaan omdat ik iets voor de NOD heb getest. Knap dat jullie kunnen wachten hoor! Verder is mijn temp 36.8 normaal 36.3 dus iets hoger. Bij mijn docterje merkte ik pas na 6 weken dat ik zwanger was aangezien ik na het stoppen van de pil een zeer onegelmatige cyclus had. Hopelijk blijft het positief en valt het voor jullie ook positief uit.
@ Evenstar: aah een van het vorige 10-juni forum? die verwijderd is nu hihi. Wat leuk dat je zwanger bent!! Proficiat meid!! Ik temp niet dus ik heb geen idee
@Nancy1 - gefeliciteerd! dat is echt super ik durf nog niet te testen, misschien morgen..als mijn temp niet is gedaald het is zo spannend, ik heb wel wat symptomen: harde doppen, gevoelige borsten, met vlagen misselijk, maar ja dat wil nog niks zeggen
mijn temp is heel raar. kijk maar. Maar ik heb wel wat kwaaltjes: zere doppen / pijnlijke boobs plassen (stikt ook en is geler) drinken misselijk moe emotioneel woensdag heb ik een echo dus ik ga proberen niet te testen.
Dankje wel voor de felicitatie. We zijn voorzictig blij hoor en ga voor de zekerheid do nog een test doen. Mijn urine is ook super geel, dus wie weet. Gr Nance
ik heb opeens zo een ongi gevoel, en een raar misselijk gevoel in mijn buik?? ohh please ik hoop niet dat ik ongi wordt..
Hee chaay, Ik hoop het heel hard voor je hoor! En in dit stadium kan je eigenlijk echt niet op symptomen afgaan. Ik had niet echt een ongi gevoel, maar had gisteren wel pijn opeens, en ben ook nogsteeds bang het alsnog te worden. Ik heb geen enorm verstand van tempen, maar je kaartje ziet er netjes uit. Maar sinds je ei is het pas dag 11, klopt dat? DUIM DUIM!!!
als ik van me vorige cyclus uit ga is nu me nod, maar ik heb ook wel eens lf's gehad van 15 a 16.. mijn temp ziet er heel goed uit maar ik durf nog nergens op te hopen eigenlijk.. alleen 4 dagen na me ziek geweest.. er is wel een flinke innestelingsdip te zien
Mijn temp daalde altijd pas op de dag dat ik ongesteld werd.... Dus ook al was ie heel mijn cyclus (na eisprong) hoog, maakte niet uit, want op D-day zakte die pas....dus die dag wist ik ook pas iets op te maken uit mijn tempkaartje....
denk dat het bij iedereen verschillend is wanneer hij daalt.. bij mijn vorige cyclus daalde mijn temp. al 3 dagen voor mijn nod en toen de 4de dag werd ik ongesteld..
Hoi Dames Ik mag zaterdag 13 juni gaan testen, maar kan eigenlijk niet wachten... Het is namelijk zo dat ik heel erg last heb van zere tepels, dit heb ik tot nu toe nooit gehad! ook niet toen ik ongesteld wer.. heb ook af ten toe steekjes in mijn onderbuik... Mijn temp was ook 37,0 vanochtend. Wil gaan testen maar is het niet te vroeg??
Ik kan me voorstellen dat je het heel graag wilt weten, maar ik zou toch echt nog wachten tot dag 28 (vrijdag als ik het goed begrijp) minimaal. Ik vond het ook moeilijk deze ronde, ik wist ergens al dat het raak was! Maar ja, tegelijk durfde ik natuurlijk niet eens te hopen.
hi dames, ik kon het niet laten en heb toch maar een test gedaan, en hij gaf positief aan, wel heel licht maar wel heel zichtbaar... kan het nog niet echt geloven, dus ga ik morgen maar een digitale test doen...
Chaay, dat zou super zijn! Houdt er rekening mee dat een digitale veel meer lcg nodig heeft als een gewone test en hij dus nog nega kan zijn... maar goed teken dat je een posi test hebt savonds... bji je ochtendurine heb je meer lcg in je urine, en als je savonds posi test is dat een goed teken Voorzichtig gefeliciteerd!