Hallo, ik ben 20 weken in verwachting van tweeling een Meisje en een jongentje mijn Vriend en ik hebben Al een naam voor een jongen maar voor Ons meisje nog niet... ik vind persoonlijk Tessa leuke naam mijn vriend vind Lilly mooi naam Voor onze zoon : Ace ( Engels naam) en me vriend zei al: als we niet uitkomen plaats maar een berichtje eens kijken welke namen passen nog meer bij "Ace" alvast dankje
Vind Lily er wel leuker bij! En ook een leuke naam Tess zou ik ook alweer leuker vinden ipv Tessa. Andere namen die ik leuk bij Ace zou vinden: Julie Kate May Romée Sue Suus/Suze
lilly is erg mooi erbij nog andere namen: Emily Megan Lucy Fay Ruby Ella Hannah Amy Daisy Leah Alice Gracie
Ace & Lilly vind ik wel leuk! Anders misschien: Ace & Amy Ace & Aspen / Ace & Espen Ace & Aubrey Ace & Bailey Ace & Cassy Ace & Chloe Ace & Dallas Ace & Ella Ace & Emma Ace & Eve Ace & Finley Ace & Hailey Ace & Harley / Ace & Harlie Ace & Heather Ace & India Ace & Indigo Ace & Indy Ace & Jada / Ace & Jayda Ace & Jade / Ace & Jayde Ace & Jayla Ace & Jordan Ace & Julia Ace & June Ace & Livia Ace & Livvy Ace & Memphis Ace & Olivia Ace & Phoenix Ace & Riley Ace & Sky / Skye Ace & Skylar Ace & Sydney Ace & Taylor Ace & Zoe / Ace & Zoey
Tessa vind ik wat 'te hollands' klinken bij Ace. Zou dan eerder voor Lilly gaan. Of een andere korte engelse meisjes naam. (Sorry heb even geen inspiratie welke naam dan)
Ace & Lizzy. Lilly is nu leuk maar vind je het ook een leuke volwassene naam? Hij blijft "klein". Lizzy daarentegen kan je nog "vergroten" naar Liz.
wat veel namen en ik lees ook veel meiden vinden lilly leuk naam...het is ook leuke naam maar moet nog wennen want de naam is uit de mouw geschud en moet ook beetje rekening houden als ze ouder wordt dan wordt lilly naar "lil" en tegen wording heb je ook (zusje,mensje,kip) namen is niet mijn persoonlijk smaak maar we komen vast wel uit iedereen bedankt voor mee denken en bedankt voor lang lijstje!