Rood oortje staat iets van hoofdje af

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Livia75, 14 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Hi,
    Mijn dochtertje eet goed, is vrolijk en beweegt volop. Wel heeft ze al maanden slaapproblemen.

Vandaag staat ineens haar oortje wat van haar hoofdje en deze is ook rood. Ze zit er ook aan maar huilt niet veel meer.

Op google staat dat je een arts moet raadplegen als oortje wijkt van hoofdje. Maar moet ze daarvoor niet meer signalen/symptomsn hebben?

Ze heeft ook geen koorts, komt niet ziek over...

2. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Staat dat serieus op internet?
    Zolang ze vrolijk is, zou ik denken: geen spoed. Misschien vanwege de combi slaapproblemen en nu rood oor maandag even laten checken bij de huisarts?

3. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Gelijk bellen! Mijn zoon Had dit ook, Had mastoiditis en werd gelijk opgenomen in het ziekenhuis. Buiten een rood, wijkend oor, een beetje chagrijnig en minder drinken Had hij ook geen symptomen.

4. Roos12

Roos12 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.725
    809
    113
    Nou, als het afstaat zou ik inderdaad willen overleggen of het geen mastoïditis is.

5. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Hallo,
    Ik sta nu toch in de wacht bij de huisartsenpost... 17 wachtenden.
    Ik schrik een beetje van je reactie
    Had je zoontje ook andere symptomen?

6. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    ik zou zeker bellen ! wij merkten ook niets aan onze dochter, geen koorts, niet hangerig niet mopperig niet aan de oortjes zitten overdag gewoon lekker vrolijk en spelen..... bleek ze dus echt een grote oorontsteking en poliepen in haar oor te hebben,

hierdoor heeft bleek ze ernstige gehoor verlies te hebben en zelfs dat hebben we niet gemerkt want ze reageerde altijd, nu heeft ze 4 jaar later nog gehoorverlies maar gelukkig wel minimaal

als het van het hoofdje afstaat zou ik echt voor de zekerheid er naar laten kijken.

7. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Ik zit inmiddels in de wachtkamer.
    Assistente wilde toch dat ik kwam, ze had ook 38,2 verhoging bleek toen ik haar ging tempen op vraag van hap

8. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ben benieuwd hoe het Is afgelopen. Mijn zoontje kreeg gelijk een hoge dosis antibiotica via infuus voor 2 dagen. De dag erna gelijk buisjes en het Is allemaal goed gekomen hoewel hij wel nog steeds erg gevoelig Is voor oorontstekingen. Maar gelukkig komt de viezigheid er nu uit ipv dat het terugslaat zijn hoofdje in.

9. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Sterkte!

10. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Gelukkig alles goed. Arts zag geen alarmerend beeld en daar was ik het mee eens. Als situatie verwrgerd moet ik wel terugkomen.

Arts vond het wel juist dat ik was gekomen.
    Nu thuis haar op bed leggen en hopen op een redelijke nacht.

11. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Zoontje heeft ook veel oorontstekingen gehad en hijhad ookniet altijd koorts.
    Ik denk wel dat er iets zit te broeien, hopelijk zet het niet door

12. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Fijn dat er geen alarmerende dingen zijn gevonden. Better safe then sorry...Nu kunnen jullie in ieder geval gerust de nacht in!

13. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Wat fijn voor jullie dat er niks gevonden is, hou het zeker omdat ze ook koorts heeft wel goed in de gaten hoor. Ik heb het ooit ook met mijn zoon gehad en die had toen een flinke oorontsteking.

14. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

gelukkig niks ernstigs.
    hopelijk slaapt ie goed vannacht.

Deel Deze Pagina