Proberen zwanger te worden van 2de kindje, vind/vond je dat ook zo eng??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MH1113, 9 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MH1113

MH1113 Bekend lid

8 jun 2009
    774
    0
    0
    Wij zijn al de trotse ouders van een zoontje van 15 maanden.
    Nu gaan we deze maand voor de 2de.

We hebben het er al een half jaar over gehad, en weten 100% zeker dat we een 2de kindje willen.

Maar toch vind ik het heel eng! Misschien omdat we nu meer weten als voor de 1ste zwangerschap?

Wie had dit nog meer en toen je eenmaal zwanger was, was dat gevoel toen weg??:)

2. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Ik had het juist net andersom. Ik had enorm veel zin in het weer zwanger zijn, zag alleen de leuke dingen er maar van.
    Toen ik eenmaal weer zwanger was, werd ik heel bang omdat je inderdaad heel goed weet wat er allemaal mis kan gaan.
    Succes!

3. nirak

nirak Actief lid

19 mei 2008
    209
    0
    0
    de liefde voor een kind is onvoorwaardelijk
    Friesland
    hier ook! wij gaan ook proberen weer zwanger te worden van een tweede.. mijn zoon word in november 2
    maar ik vind het echt reuze eng! ik heb een nachtmerrie van een bevalling gehad dus weet niet of ik het een tweede keer durf.. maar we willen zo graag een groot gezin ik zal dus wel moeten ;)
    succes met zwanger worden!

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ik was ook veel bezorgder aan het begin van deze tweede zwangerschap. Was ook erg nerveus bij de 12 weken echo, maar langzaamaan is het gewoon weer genieten geblazen!

5. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hier gaan we ook voor een tweede, vind het ook wel heel spannend!
    Onze dochter is bijna een jaar, heb een heerlijke zwangerschap gehad en wel een enigzins heftige bevalling. We zijn 18 maanden bezig geweest voor haar, ds ben vooral erg benieuwd hoe lang het deze keer gaat duren. De zwangerschap kijk ik echt wel naar uit, de bevalling wil ik graag anders doen op bepaalde vlakken, dus ga deze keer een bevallingsplan opstellen.

6. tulip

tulip Niet meer actief

hier ook voor de 2e. Heb op zich een prima zwangerschap gehad, op het spugen na, dat tot tijdens de bevalling doorging.
    Ik sta in het zwanger worden zelf veel relaxter dan bij de 1e, maar wel meer zorgen idd omdat je nu veel meer weet. Dat herken ik idd wel.

7. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    wij gaan ook voor de 2e, erg spannend allemaal weer!

ik heb een topic geopend, wij gaan voor een 2e!, misschien vind je het leuk om mee te komen kletsen;)

8. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63

Hehe, spugen heb ik tijdens de hele zwangerschap welgeteld 1 keer gedaan.. Tijdens de bevalling toen ik net uit het (enorme) bad kwam in het ziekenhuis.. De verpleegkundige was alleen te laat met het mooie kartonnen bakje, dus heb de hele badkamervloer er onder gekotst :). Tja, daarna kreeg ik dan toch wel pijnstilling (wat niet hielp..)

9. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Wij gaan deze maand ook onze 1e ronde voor een tweede kindje in en ik vind het SUPER spannend haha.

Deel Deze Pagina