1jarige nuchter houden voor operatie (buisjes)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toch3, 13 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    Mijn dochter was al iets ouder, maar wij gingen ‘s ochtends meteen vanuit bed naar het zkh en we hebben haar bewust niks te eten laten zien of bv grote zus die zat te eten. In het zkh alle indrukken, en vervolgens moesten we nog best even wachten - maar dat ging prima. Na de operatie kreeg ze op de uitslaapkamer meteen een ijsje :D En ze mocht ook zoveel drinken als ze maar wou, we moesten nog 2 uur blijven. Eenmaal thuis had ze echt enorme honger :)

2. Roos12

Roos12 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.725
    809
    113
    Bij ons na een half uurtje ontslag na buisjes met 10 maanden.

3. Roos12

Roos12 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.725
    809
    113
    Hij heeft trouwens met 11 maanden nog een operatie gehad, dit was in het academisch ziekenhuis (vandaar dat ik wist van die proef). Toen heeft hij narcose via het infuus gekregen, nadat hij met het kapje in slaap is gebracht, en toen mocht hij na ongeveer 1 a 1,5 uur weer naar huis.

Jij woont geloof ik in België, toch? Misschien verschillen per land?

4. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ja blijkbaar. Wel gek dat het verschil dan zo groot is.

Na een halfuur ontslaan... Wij moesten sowieso al een uur op recovery blijven, en daarna dus nog een volledige dag en nacht op pediatrie.

5. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

2 maal rechtstreeks naar huis ja.
    Toen ze narcose kreeg voor mri met 3 weken oud moest ze wel naht blijven.

6. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.487
    17.428
    113
    Alles goed gegaan en zijn lekker thuuis. Zo eten als de oudste 2 er zijn.

Hij was om 9u op de OK en om iets over half 10 mochten we naar huis

Blijdorp, Elmyra en Shakes vinden dit leuk.
  7. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Oei dat weet ik eigenlijk niet ... dat is meer een anesthesie vraag! Ik ben van de chirurgie kant :rolleyes:. Ik kan me herinneren dat je het wel vaker zag bij volwassenen/oudere kinderen maar of dat echt leeftijdsgebonden is durf ik niet te zeggen.

Vaak worden ze wakker zoals ze in slaap gaan. Dus als ze onrustig in slaap gaan worden ze ook onrustig wakker.

Hoe is het gegaan?

8. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Goh vraag net in reactie op jouw bericht hoe het is gegaan :rolleyes:, haha ik zal de volgende keer eerst even alles bijlezen ;). Fijn dat alles goed is gegaan en jullie weer lekker thuis zijn!

toch3 vindt dit leuk.
  9. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Dit inderdaad, alles is zo bijzonder dat eten niet in ze op komt

10. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.038
    15.073
    113
    Klopt die van ons moest vanwege extreme benauwdheid naar t ziekenhuis, moest dr nuchter maar we zouden eigenlijk avondeten gaan doen met een half uurtje. Hebben tot half 11 's avonds in t ziekenhuis gezet met dr omdat er drie verschillende kinderartsen toch nog wilden kijken en controleren. Ze keek dr ogen uit daar.

Thuis wel alle zeilen bij moeten zetten, want toen had madame honger en was t zat na 5 uur in t ziekenhuis te hebben gezeten :p

Deel Deze Pagina