Me kleine meisje is ziek. Van het weekend al. Wat verhoging lichte koorts. Vanmorgen wakker met 39.3 ze krijgt al 4x daags om de 6 uur 120 para. Na half uur weer naar bed. Om 2 uur wakker gemaakt 80cc op en lag eigenlijk als een kleine baby op me arm maar nog wel helder. Zei al egen me man ga morgen naar de huisars maar vind het nu nog niet te om nu gelijk te gaan. Ook viel het ons op dat ze wat intrekkingen heeft en snel ademt--> door de koorts, toch even 2 puf ventolin. Half 3 alweer naar bed. Net bij dr geweest voor para en ze kookt. Heeft alleen een luier aan. 40 gr.. Huilen, stoppen met huilen ogen draaien weg en val weer in slaap..huilt weer/slapen. Nog geen 5 min "wakker" geweest en ze slaapt nu alweer.. Gelijk hap gebeld. Mag over half uurtje komen. Ik hoop dat ze me even flink gerust gaan stellen..
Heel goed zou inderdaad maar eens even snel naar de hap gaan. Hopelijk is jullie meisje snel weer beter!
Beterschap en hopelijk is het niet ernstig. Hier in de omgeving heerst er weer flinke griep met spugen en diarree. Hopelijk is het een griepje en knapt ze snel weer op.
Hier heerst de zesde ziekte. Dag of drie à vijf koorts, dan vlekjes. Ze had koorts tussen de 38,5 en 40) Mijn dochter is er niet echt ziek van geweest, alleen een beetje hangerig)
Oorontsteking en luchtweginfectie. Doorgaan met ventolin. Ze is behoorlijk suf daar maakte hij zich wel zorgen om, maar niet uitgedroogd (ze heeft geen plasluiers meer maar nog wel vochtig mondje). Vanmacht wakker maken om te kijken hoe ze reageert als ze nog suffer word gelijk terug komen. Hij twijfelde om haar gelijk door te zetten maar de eerste hulp..hij vind haar wel heeel er ziek voor alleen een oorontsteking. Ab megekregen en de rest hadden we thuis al.
Hè jeetje meis sterkte met haar! Weet niet of je waterijs in huis hebt, maar misschien verzacht dat een beetje voor haar en krijgt ze toch ook wat vocht binnen...
Zou me niet lekker zitten als hij twijfelde je door de sturen naar de seh . Ik heb het in iedergeval wel is gehad bij twijfel en zelf aangedrongen , was niks ernstigs maar toch iets wat de ka moest beoordelen en had het zonder dat advies ook niet gered. Of voelde jij je er zelf wel goed bij ? Want je moet je eigen gevoel volgen natuurlijk
Geen plasluiers klinkt niet goed hoor echt niet! Ik zou voor de zekerheid toch naar de seh gegaan zijn. Of voel je, jezelf wel goed daarbij?
Nou we hebben al vaker met haar bij de seh gezeten aangezien ons kindje met 2 mnd erg ziek geweest is en daarna nooit meer goed heeft gedronken. Dus de ervaring is wel dat zolang ze nog geen lappenpop is ookal heeft ze geen plasluier het zkh niet veel doet. In het zkh kennen ze ons ook goed (me oudste heeft een longafwijking) en als ik het vannacht niet vertrouw denk ik dat ik gewoon gelijk daaheen ga. Maar ik ben neit gerustgesteld nee.. Ze is echt heel suf.. Strax wakker maken en een flesje aanbieden. Op paar mini slokjes na (wat er voor de helft ook weer is uitgekomen) heeft ze na vanmiddag half 2 niks meer op..
Pfff heftig hoor! Gelijk bellen he vannacht sla je het niet vertrouwd! Sterkte ermee en voor je kleine een dikke knuffel!