Hallo dames! Vanmorgen de 1e echo gehad van ons 2de wondertje... gelukkig was alles goed!! het hartje klopte mooi wat ben ik blij! nu zeggen best veel mensen die mijn echo zien dat het een aparte echo is, en dat het wel lijkt dat ik zwanger zou kunnen zijn van een 2ling! de verloskundige heeft niks over een 2ling gezegt trouwens wat denken jullie als je mijn echo bekijkt?
Sorry ik kan je niet helpen maar de termijnecho is ervoor bedoeld om een zwangerschap te constateren en of er sprake is van een meerling ja of nee. Als er hier niks kver gezegd is kun je er m.i. dus wel van uitgaan dat het om één kindje gaat.
Ja daar ga ik ook gewoon vanuit maar schrok toch een beetje van reacties op eeb andere pagina haha. Daar zeiden wel 5 personen van lijkt wel of ik 2 hoofden zie. Ik denk maar zo als het zo zou zijn had de verloskundige het vast wel gezien
Dit denk ik ook. De baby ligt volgens mij als een sport kussentje op de dooierzak. Als het er 2 waren dan had de vk hier echt wel iets over gezegd Gefeliciteerd met je goede echo!
Toch een geruststelling!! het was welk welkom geweest als het zo zou zijn hoor. bedankt voor de felicitaties kan nu lekker genieten na deze goede echo!
1, anders is het echt wel gezegd. Daarbij is er geen tussenschot te zien die je hebt als het er 2 zijn.