1maand gestopt met de pil nu geen menstruatie alleen heel klein beetje bruine afschei

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Joeysmama, 26 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Hallo ik ben nieuw op deze site en zit met een vraag...mijn man en ik hebben vorige maand besloten om toch voor een 2 kindje te gaan na heel lang twijfelen en heb inmiddels al een zoontje van bijna 7 nu was de 1ste dag van mijn mentruatie na het stoppen van de pil op 11 maart ik weet van 9 jaar geleden dat ik geen regelmatige cyclus heb het meest voorkomende was toen 43 dg nu kreeg ik op dag 43 een beetje bruin rozige afscheiding en ik dacht ok jammer nieuwe maand nieuwe kansen maar het zet helemaal niet door heb geen tampon of maandverband nodig geen bloed niks het zijn echt maar heel af en toe kleine sliertjes bruin met afvegen en niet eens elke x als ik naar het toilet ben geweest nu heb ik zoiets van zet gewoon door of blijf gewoon helemaal weg ben eigelijk te schijterig om te testen want heb over mijn zoontje ook 19 mnd gedaan komt iemand dit bekend voor??

2. danip

danip Niet meer actief

Je hebt dit topic verkeerd geplaatst, je zit nu in het technische gedeelte over de site ;) Je zou je topic kunnen laten verplaatsen naar "zwanger worden" Daar heb je ook meer kans op reacties.

Wat jij nu hebt is waarschijnlijk het ontpillen. Google er maar eens op. Heel veel vrouwen hebben een cyclus die van slag is na het stoppen met de pil. En dan krijg je dus gekke dingen zoals het uitblijven van je cyclus of dat je menstruatie erg vreemd verloopt. In ieder geval succes!!

3. gimena

gimena Niet meer actief

lieve schat je berichtje is verkeerd gepost.
    (deze form gaat over de zwangerschap pagina zelf /problemen met inloggen/storing enz)

4. gimena

gimena Niet meer actief

haha of je post het allebei gelijk :)

5. danip

danip Niet meer actief

Haha inderdaad! :D

6. gimena

gimena Niet meer actief

haha:D

7. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

Het zou inderdaad ontpillen kunnen zijn. Het kan zijn dat je ongesteldheid lang uitblijft en dan je toch niet zwanger bent. Wat je het beste kunt doen is afwachten en af en toe een testje eraan wagen. Het kan natuurlijk zo zijn dat je eisprong hebt gehad en dat je nu dus toch zwanger bent. Maar aangezien je cyclus onregelmatig is, is dit moeilijk te zeggen............afwachten maar!

8. Joeysmama

Joeysmama Actief lid

25 apr 2011
    273
    0
    0
    Kapster
    Thanks voor de reacties heb hem gelijk weer geplaatst ;)

Deel Deze Pagina