zorgen maken?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Belindada, 27 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belindada

Belindada Niet meer actief

Beste dames,

Ik heb tweemaal positief getest en voel me ook echt zwanger, nu volgens de clearblue 1-2 weken zwanger. Maar voelden jullie je ook soms de hele dag wel zwanger en de andere veel minder, ben wel beetje misselijk en heb soms hele kleine steekjes in me buik maar me borsten zijn minder gevoelig en me buik wat minder opgezet, moet ik me nu zorgen maken?
    Of hadden jullie dit ook?

2. ecila1982

ecila1982 Actief lid

19 jul 2009
    207
    0
    0
    office manager
    Katwijk a/z
    Probeer je geen zorgen te maken en te genieten van je zwangerschap. Bij mijn eerste zwangerschap waren er dagen dat ik heel moe was en misselijk. De andere dagen had ik helemaal nergens last van. De "kwaaltjes" hoeven niet 24/7 aan te houden ;) gelukkig!

Meis, geniet van je zwangerschap!

Liefs

3. Belindada

Belindada Niet meer actief

Het mijn eerste zwangerschap dus bij alles wat je voelt of juist NIET meer voelt, ga je nadenken of alles nog wel in orde is. Je denkt direct aan een miskraam. Ben blij om te horen dat bij jou de klachten niet dagelijks hetzelfde waren. Durf gewoon niet te geloven dat ik zwanger ben omdat ik ook niet weet wanneer ik ongesteld zou moeten worden!

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    hier wisselt het ook per dag. Vrijdag was ik heel erg misselijk, zaterdag/zondag niet, en maandag weer wel.
    Zondag had ik juist weer het gevoel dat er een menstruatie aankwam (drukkend gevoel in mijn buik).
    Dus hier ook varierende klachten..

Deel Deze Pagina