en zijn ouders hebben ook blauwe ogen!!! daarbij komt ook nog dat de oudste extreme krullen heeft!!! echt een soort negerkrullen!!! terwijl de jongste stijlhaar heeft!!! niemand in beide families hebben zulke extreme krullen ik hoop zo dat mijn vriend er naast zit voor hem.... maar mijn gevoel zegt gewoon dat er iets niet klopt ik bemoei me er verder niet mee, ik sta achter hem maar wilde gewoon enkele vragen hier neerleggen omdat het vele mensen in onze buurt zo opvalt
Ja het zal wel opvallen als er één vd kinderen zo anders is Maar toch..Pas als je de uitslag hebt vd test kan je het zeker weten he? Ik vind het wel erg voor het kind.. Hoe oud is hij/zij?
8.... maar er gaat voor kind niets veranderen hoor dat heb ik mijn vriend al laten beloven aan mij!!! ben namelijk stapel op allebei die kids en ik wil niet dat hun de dupe er van worden maar snap wel dat hij zelf gewoon duidelijkheid wil... en ik denk dat het later voor het kind ook wel zo eerlijk is om op latere leeftijd de waarheid te weten
Ja dat snap ik wel .. dat je duidelijkheid wilt Gaan jullie het 'm dan vertellen dan hij/zij een andere papa heeft?
ik ga daar niet over dat moeten hij en zijn ex maar uitzoeken maar als ik mijn vriend begrijp wil hij als het zo is haar op 16 jarige leeftijd wel de waarheid gaan vertellen waarom papa en mama uit elkaar zijn gegaan... enzo.... als ik hem moet geloven wil hij het ook niet langer op zijn naam houden hoor ik nu net weer!!! hij is verward en bang!!! ik kan hem alleen maar bijstaan, verder wil ik er niet tussen zitten