hoi hoi Ik heb een dochter van bijna 14 maanden en geef nog 1 keer borstvoeding s avonds. Nu werd ik voor dat ik me dochter kreeg vrij makkelijk zwanger maar liefst 3 keer in een half jaar tijd. Nu ben ik al vanaf dat ze 6 maanden is ongesteld. En ik ben eigenlijk helemaal niet meer aan de anticonceptie gegaan en nooit een condoom gebruikt. Maar tot op heden nog steeds geen zwangerschap pffff. Zou dat nou aan die ene borstvoeding kunnen liggen??? Hebben hier meer vrouwen hier mee te maken gehad? En hoe snel waren de borstvoedende mama's hier weer zwanger? Bedankt alvast! Groetjes
Ik denk niet dat het aan de bv ligt. Bv werkt alleen als ac als je iedere 4 uur, ook snachts, minimaal 20 minuten voedt en dat doe jij natuurlijk niet. Zou ovulatie testen gaan gebruiken, weet je tenminste hoe het zit.
Ik had ook nog 1voeding toen ik zwanger werd (zoontje 13mnd). Geen pil in de tussen tijd gebuikt alleen condoom. 1ste keer dat we er voor gingen was het gelijk raak.
Dit komt niet door de borstvoeding. Als je een menstruatie hebt, heb je een eisprong en kun je dus zwanger raken.
Bedankt voor de reacties allemaal. @chrisie wij hebben vanaf dat onze dochter geboren is helemaal niks van anticonceptie of condoom gebruikt! Nu ben ik natuurlijk pas vanaf dat onze dochter 6 maanden was ongesteld dus dan ook pas weer vruchtbaar. Maar dan ben ik dus alweer 8 maanden vruchtbaar en nog geen zwangerschap pfffff vind het nu wel lang duren allemaal Heb ook het idee dat m n borstvoeding bijna op is vooral ook omdat ik weer ongesteld ben. heb vandaag ook pillen bij etos gekocht etos zwanger worden. Schijnt dat de innesteling dan beter gaat ben benieuwd! Groetjes