Maandag ochtend en middag had ik een positieve ovu test. Streep knalde eraf. Dinsdag nauwelijks een streep. Woensdagochtend geen tempverhoging nog dus denk dat mn ei nog niet is gesprongen. Voelde di en woe overdag ook wat zeurende pijn links onderin, alsof er iets op knappen staat. En als ik bv ga zitten, dan voelt mn hele onderbuik opgezet en vervelend (eisprong pijn??) Afgelopen nacht ook dat zeurende gevoel gehad. En nu mijn vraag: zit nu ruim 2,5 dag na mijn LF piek. Bijna 3 dagen. Is het mogelijk dat mn eisprong pas 3 of misschien wel 4 dagen na de LH piek pas komt? Overal staat 24-48u na de LH piek namelijk. Echter is dit ook weer een gemiddelde. T kan dus ook na die 48u. Zijn er meiden die hetzelfde hebben? Straks ga ik slapen want heb nachtdienst gehad. Ben benieuwd naar mn temp als ik dan wakker wordt vanmiddag. Al vind ik hem zelf iets minder betrouwbaar vanwege mn nachtdienst. Denk dat we voor de zekerheid vanavond toch nog maar gezellig gaan maken. Laatste keer van de nacht van di op woe en daarvoor was t maandagavond. Sorry voor t lange verhaal
Ja hoor, kijk maar in mijn temp kaartje. En het mooie is dat ik vaak zwanger raak, maar veel vroege miskramen krijg. Met mijn zoontje had ik ook een uitgestelde eisprong en ben nu net weer zwanger en weer hetzelfde!
Ja kijk aan! Jij begrijpt me! Denk dat ik dat nu ook heb. Mijn kaartje lijkt erg op die van jou nu. Ik merkte woensdag dat ik eigenlijk niet of nauwelijks cervixslijm had en de dagen ervoor wel. Was dat rond jou late eisprong ook? Ik weet wat ik nog even ga doen vanavond Hoe lang is jou LF normaal geweest? En btw: gefeliciteerd!! Hopelijk blijft t goed gaan!
Doorgaans is mijn LF 13 dagen, maar de laatste tijd tussen de 12 en 15 dagen. Die laatste ws omdat ik toch bevrucht was, maar het weer mis ging. Daar barstte het van de laatste maanden, vage streepjes. Slijm is bij mij heel verschillend, de ene maand overduidelijk en de andere niet. Dit was dus weer zo'n vage. Klusze!
Vanmiddag toen ik wakker werd was temp 37.2. Denk nu idd m'n ei gehad te hebben in de nacht van woe op do ergens.