Wie wacht ermee... Eventueel met 1 eileider;-)

Discussion in 'Zwanger worden' started by truus81, Sep 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. truus81

truus81 Bekend lid

Sep 22, 2014
    778
    0
    0
    Wij zijn sinds april bezig. Gelijk raak! Hoezee nooit verwacht... Uiteindelijk bleek het een bbm en ben ik in week 10-11 geopereerd en 1 eileider verwijderd. Toen het een tijd los gelaten maar nu in ronde 2-3 zeg maar het serieuze werk qua timing vandaag mijn nod maar geen menstruatie en ook geen positieve test dus helaas nog steeds n onregelmatige cyclus ben ik bang. Altijd 28-32 dgn gehad maar sinds de operatie n zooitje. Vorige keer weer 1 van 29 dus was hoopvol. Maar ben bang dat dit weer een abnormale cyclus wordt en word er heel eerlijk nukkig van. En gefrustreerd en onzeker of het is PMS haha

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Veel sterkte en succes!

3. mpo

mpo Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,417
    0
    0
    Almere
    Hi Truus, wat balen dat je cyclus van slag is. Op hoeveel dagen zit je nu?
    Eerst dacht ik 'misschien moet ik niet reageren' omdat mijn verhaal niet echt hoopvol is, maar ieder lijf is anders ;). Zie mijn handtekening, dan weet je genoeg.

4. truus81

truus81 Bekend lid

Sep 22, 2014
    778
    0
    0
    Hoi mpo,
    Tja die verhalen zoals jouw handtekening lees en hoor ik veel en ook een hoop positieve. Aan welke kant ik ga zitten zal nog moeten blijken. Maar jij hebt al een hoop ervaring.... Hoe klote. Nog steeds overtijd met negatieve test ook vanmorgen weer. Maar wel het gevoel dat er iets aan zit te komen. Nu op dag 30 dus rond de 32 dgn blijven vind ik acceptabel ;)
    Maar misschien weet jij antwoord op mijn vraag. Hoe weet ik nu of links wel werkt??? Als ze je dan toch opereren en curriteren checken ze dat dan wel gelijk. Lijkt mij wel zo handig maar zal wel niet ben ik bang. Is het bij jou duidelijk waar het aan ligt inmiddels? Liefs en leef met je mee :(

5. mpo

mpo Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,417
    0
    0
    Almere
    #5 mpo, Sep 24, 2014
    Last edited: Sep 24, 2014
    Er zijn zeker genoeg positieve verhalen, en wij blijven ook zeker positief en zijn ervan overtuigd dat het ons ook een keertje gaat lukken!

Misschien dat je de volgende keer kan temperaturen tijdens je cyclus? Dan weet je wanneer je eisprong geweest is en dan kun je er bijna vanuit gaan dat je ms ong. 14 dagen daarna komt.

Bij mij hebben ze ook mijn rechtereileider verwijderd. Tijdens die operatie hebben ze iig van buitenaf gekeken en gezien dat de linker eileider er goed uit zag, maar of die dan open is van binnen kunnen ze niet zien.

Toen wij de medische molen in gingen, hebben ze een hsg uitgevoerd. Ze gaan dan door middel van contrastvloeistof, dat ze in je baarmoeder en eileider spuiten, kijken via röntgen of je eileider open is of niet. Bij mij was die gewoon open.

Wij hebben trouwens het stempeltje 'onbegrepen verminderd vruchtbaar' gekregen.

6. truus81

truus81 Bekend lid

Sep 22, 2014
    778
    0
    0
    Dat denk ik ook onze tijd komt vast:) maar vind het knap hoor hoe zoveel vrouwen veel geloof en vertrouwen houden. Ik heb echt wel mijn dipmomenten de laatste maanden. Maar heb inmiddels besloten om er maar weer voor te gaan de volgende ronde. En eventueel iets van voedingssupplementen te gaan slikken. Las al zoiets dat dat ook kon "helpen".
    Voor jullie aan de ene kant fijn uiteraard. Alles doet het en het kan maar kan me ook de dubbelheid voorstellen.... Als er iets aanwijsbaars is kun je daar soms makkelijker op in spelen.

7. truus81

truus81 Bekend lid

Sep 22, 2014
    778
    0
    0
    Klein blij momentje.... Toch ongesteld geworden op dag 31 en dus voor mijn doen toch een soort van normaal. Op naar de volgende ronde

8. mpo

mpo Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,417
    0
    0
    Almere
    Fijn dat het toch nog vrij regelmatig is! Succes in de volgende ronde ;)

9. truus81

truus81 Bekend lid

Sep 22, 2014
    778
    0
    0
    En jouw nod is morgen zie ik.... Nu ben ik niet zo bekend met alle afkortingen maar niet een spannende voor jou, aangezien de eisprong was gemist?

10. mpo

mpo Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,417
    0
    0
    Almere
    We hebben wel seks gehad rondom mijn eisprong, dus de kans is er gewoon. De inseminatie in het ziekenhuis had geen zin meer.

Maar aangezien ik net mijn eerste bruine afscheiding al ontdekt heb, ga ik er maar weer vanuit dat het niet gelukt is en dat ik vannacht of morgen ongesteld word.

11. truus81

truus81 Bekend lid

Sep 22, 2014
    778
    0
    0
    :( je weet het maar nooit.... Duim met je mee. Mijn schoonzusje heeft trouwens jarenlang in een traject gezeten van ivf. Uiteindelijk om financiële redenen moeten stoppen maar april dit jaar toch zwanger na een maand maca wortel poeder... Ken je dit? Misschien een ideetje? Sterkte komende dagen

12. mpo

mpo Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,417
    0
    0
    Almere
    Klinkt best goed die maca wortel, had gelijk even gegoogled:

Andere medische claims die aan maca worden toegeschreven
    Naast extra energie en reductie van prostaatklachten worden ook enkele andere positieve effecten aan het gebruik van maca toegeschreven. Hieronder staat ze kort samengevat.

Toename vruchtbaarheid

Vermindering van menstruatieklachten

Reductie menopauze klachten

Maca zou bloedarmoede kunnen voorkomen en helpen bij wondherstel.

Herstel hormonale onbalans

Bevordering van een gezonde, jeugdig uitziende huid

Sterke botten en tanden.

Maca zou antikanker eigenschappen hebben en bij kunnen dragen het risico op kanker te verkleinen.

Maca pillen verhogen de spiermassa in het lichaam, en wordt daarom door krachtsporters gebruikt als een alternatief voor synthetische steroïden, die veel bijeffecten hebben.

Gevalletje baat het niet.... ;)
    Thanks voor de tip!

Share This Page