Ik zeg ook: geef nog niet op! Voor hetzelfde geldt ben je gewoon minder ver, je moet de champagne nog maar even in de winkel laten natuurlijk, maar het kan ook gewoon korter zijn, en met nog geen 6 weken het vruchtje al zien is toch zo slecht nog niet? Ik wil je niet helemaal in een hoera stemming brengen...maar het KAN nog....dus we duimen ook voor jou hoor.
straks weer naar het ziekenhuis voor weer me hcg te testen en weer een echo! zo raar heb vanaf vorige week dat ik te horen kreeg dat het niet goed zat een gevoel van het is oke. heel jammer maar de natuur heeft het zo gewild maar nu de echo weer dicht bij komt begin ik toch wel weer te hop dat het stiekem toch goed zit. Alle zwangerschap kwaaltjes heb ik, misselijk hoofdpijn me buik groeit. Maar ja we wachten jet straks af. Meiden bedankt voor de berichtjes weer. me man en ik hebben besloten dat als de zwangerschap gewoon blijft zitten we het niet voor de 9 weken weg laten halen, Ja of er moet nu geen hcg bij zijn gekomen en het vruchtje is niet verder gegroeid dan houd het op. Maar hou jullie op de hoogte. half 12 heb ik de afspraak.
He spannend meid! Ik zal aan jullie denken!!! En heel begrijpelijk dat je weer hoop krijgt! Hopelijk mag je toch goed nieuws krijgen straks!
hee meid, lees nu al je berichtjes pas, jeetje wat is dit een spannende tijd.... Op de één of andere manier heb ik het gevoel dat je kindje blijft zitten, dus ik hoop dat mijn gevoel juist is! Sterkte in elk geval!
nou ja zeg, nou snapt ik er de balen helemaal niet meer van!! HET IS EEN GOEIE ZWANGERSCHAP!!! Me hcg was ruim verdubbeld en er was nu een duidelijke dooierzak en een klein vruchtje te zien( vorige keer had de gyn dat niet helemaal goed gezien zei ze nu) maar was nu wel goed te zien en het zakje was ook gegroeid. Alleen heb een heel stuk korter zwanger waarschijnlijk nu ongeveer 5 weken. 10 mei weer een echo om te zien of het allemaal goed groeit en of het hartje dan is gaan kloppen. Zoals het er nu uit zag is het een goeie zwangerschap. Echt aan de ene kant kan ik echt een mega gat in de lucht springen maar aan de andere kant durf ik het gewoon niet zo onwerkelijk dit nu. was er ook helemaal op in gesteld dat het niet goed was. Heel apart dit gevoel. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sorry moest even maar dit keer positief!!! bedankt nogmaals voor jullie mee leven!!! @incognito je gevoel zat dus goed!!! dank je wel!
GEWELDIG meid! Wat een fantastisch nieuws! Ja gek he? Ik las je berichten en ik dacht.... volgens mij gaat dit helemaal goed komen! Gelukkig maar! Wauw.... Super!
dank jullie wel allemaal We zijn ook super blij, nog wel erg onwerkelijk allemaal maar we zijn gewoon zwanger hihihihi. Hoop dat het bij jullie ook allemaal goed blijft gaan!!! Nou ja 10 mei weer een echo als die goed is denk dat ik echt blij kan zijn, maar komt allemaal wel goed!!!
WOW wat goed zeg !!! Ik dacht het al HCG stijgt niet zomaar en van niks naar ineens een vruchtzak met vrucht kan ook niet in 2 dagen (en dat ze dan zeggen dat het fout zit) Nu lekker gaan genieten
Hoi Miranda, ik zit eigenlijk in hetzelfde schuitje. Ik ben 7.3 wk zwanger met IUI. Ik heb gisteren mijn echo gehad en het hartje klopt goed alleen mijn vruchtje heeft de grote van 6wk. Vorige week had ik ook een echo en er is wel duidelijk groei te zien alleen ze had meer groei willen zien. Vorige keer zagen ze geen hartje maar nu wel!. Ik moet woensdag weer en dan willen ze de knoop doorhakken, ik moet goed rust nemen en goed eten, dus dat gaan we maar doen. Ik probeer ook positief te blijven, maar soms is dat heel moeilijk. Hoe ga jij hiermee om? Iedereen een fijne dag