@angelica wel fijn dat er nu wel een kloppend hartje te zien was. Heb hier wel gelezen dat het zomaar in eens rond de 9 weken ineens helemaal goed op groei is. Erg he dat wachten en wachten. Hoe ik ermee om ga. tja ik denk dat ik daar in best hard ben merk ik zelf, had ik niet van me zelf verwacht. Als het uit eindelijk allemaal wel op een slechte zwangerschap uitloopt is het kindje niet levensvatbaar geweest. En dan heb ik hoe hard het ook is liever dat het nu gebeurd en niet later in de zwangerschap dat lijkt me veel erger. En om een kindje op de wereld te zetten met een heftige handicap wil ik het kindje me zelf en me gezin niet aan doen. Als de natuur het zo wil gebeurd het zo!! heb ook me momenten dat ik denk waarom maar als ik daar in door ga wordt ik gek. veel afleiding zoeken. Wens jou heel veel suc6 de komende dagen. Laat je woensdag weten hoe het is verlopen!! nogmaals heel veel sterkte en suc6 groetjes miranda
He Miranda, bedankt voor je lieve berichtje. Je hebt helemaal gelijk. Ik hoop dat we gezonde kindjes op de wereld zetten. Natuurlijk hou ik je op de hoogte. Liefs
He meiden, helaas heb ik slecht nieuws te horen gekregen. Het hartje klopte vandaag niet meer. Woensdag horen we meer. Ze hopen dat de mk voor woensdag doorzet Liefs
De dag van de waarheid hier!! Vanmiddag om 1600 weer een echo om te kijken of het allemaal goed gegroeid is en of de zwangerschap nou wel of niet goed zit! begin hem nu best wel een beetje te knijpen moet ik zeggen, afwachten he zit niks anders op!!!
ik lees net het hele verhaal... ik ga aan je denken vanmiddag en echt zooo hard duimen dat het allemaal ok is! laat ons weten hè! veel liefs, Fed
Angelica, heel veel sterkte, ik hoop dat er snel een zwangerschap zonder problemen voor je zal zijn! veel liefs
Hallo Allemaal, Ik wil jullie voor stellen aan ons 2de wondertje! Was eigenlijk heel snel duidelijk, het echo apparaat zat er nog niet in en ze zegt ik zie het hartje kloppen, en ziet er helemaal goed uit!!!! lag te juichen daar op die stoel helemaal geweldig, me moeder in de hoek met een traantje in der ogen!! nou me geluk kon niet op!! we zijn gewoon zwanger!!!!!!! Bedankt meiden voor al jullie reactie,s en medeleven, heeft me erg goed gedaan. Nou op naar de volgende echo. Ze kon het niet goed meten. De echo staat op 6 weken 2 dagen dat zie je ook op echo de puntjes vanaf waar tot er gemeten is en het ziet er wel iets groter uit. Dus 27 mei de volgende echo! Liefs miranda
Hoi miranda Fijn om te lezen dat het gelukkig allemaal goed blijkt te zijn. Probeer te genieten. Prachtig zo'n wondertje. Ik hoop dat ik dat ook mag zeggen over 2,5 week.