1ste afspraak bij gyn. wat staat me te wachten?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door 1ste ukkie, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi87

mimi87 Actief lid

16 mrt 2011
    456
    281
    63
    @ San, ja dat had ik al een paar keer gelezen hier op het forum dat je wat langs aan moet trekken dan voel je je eigen niet zo naakt. Nou vanavond maar eens aan de klus:p. haha

Ik laat jullie het weten hoe het is gegaan. Meiden kom op! We kunnen het haha:)

2. mimi87

mimi87 Actief lid

16 mrt 2011
    456
    281
    63
    Hoi Dames,

Nou ik ben vanochtend geweest. Ze konden helaas vandaag de test niet uitvoeren omdat mijn eitjes nog te klein zijn. De grootste is nu 9mm en je moet 20mm hebben voor een eisprong. Nou moet ik maandag weer opnieuw naar het Zk toe. Maar meestal test ik op dag 21 posi met ovutesten van clear blue. Dus ik zal waarschijnlijk of net te laat zijn of mijn ei zal weer later springen!:x Als ik het goed heb dan zal ik in het weekend een eisprong krijgen of niet? Kan eigenlijk in zo korte tijd je eitje zo groot groeien?

3. 1ste ukkie

25 jul 2011
    35
    0
    0
    Brabant
    @ mimi: Balen dat ze vandaag de test niet konden uitvoeren:x.
    Zal voor je duimen dat het op maandag wel een goede timing is ;)
    Weet eigenlijk ook niet hoe snel een eitje kan groeien..
    Dat zou dan wel erg snel zijn van nu 9mm naar 20mm ineens, maarja zoals al eerder gemerkt zit 'n mensenlichaam raar in elkaar he?! haha...

Zit nu een week voor m'n NOD, Spannend... al vrees ik weer voor 'n teleurstelling!
    Moet de 19e toch naar de gyn, benieuwd wat ze daar te zeggen hebben.

Liefs..

4. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal

Mimi ik kan je ook geen advies geven maar mocht je dit weekend een ei krijgen dan laat de gyn je in het weekend terug komen. En misschien heb je nu een lanere cyclus.

Groetjes

5. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Alles goed met jullie?
    hier wel al een beetje gespannen voor vrijdag.
    ben benieuwd of alle testen goed zijn.

Moeten jullie ook nog wachten op alle testen?

Fijn weekend

6. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hallo meiden
    ook ik wel me toevoegen bij dit clubje als het mag
    in april ben ik voor de eerste keer doorgestuurd naar de gyn vanwege mijn cyclussen
    daar hebben we een intakegesprek gehad en uitleg wat er zou kunnen gebeuren mocht het nodig zijn als ik terug zou komen
    nu heb ik de 13de weer een afspraak omdat mijn cyclus nog steeds niet goed loopt
    vandaag zit ik namelijk alweer op dag 44 en nog steeds geen ongi te bekennen

7. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi naadje,

Welkom bij de club.
    Ook jij zulke wisselende cyclussen balen is dat he, en weet je al wat ze gaan doen de 13de?
    Wij krijgen vrijdag alle uitslagen bloed van mij en de zwemmers van mijn man.
    Succes met alles groetjes san.

8. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    @san
    ik vermoed dat ze zowiezo een inwendig onderzoek gaat doen omdat ik dat nog niet gehad heb
    verder is het nog even afwachten en zien we het wel verder

voor jou is het dus spannend aankomende vrijdag
    hoop op goed nieuws voor je

groetjes naad

9. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Naadje, Welkom bij ons. Ik ben nu een keer bij de gyn geweest, heb toen een inwendige echo gehad. alles is hier wel terug te lezen hoor. Maar nu wacht ik op mijn ongi. Dan krijg ik een bloedonderzoek om mijn hormonen te controleren, en de week erna weer een echo.
    Bij mij groeide er laatst geen eiblaasje. het kan zijn dat bij jou dat ook het geval is. Maar dat zoekt de gyn wel voor je uit.;)

@ Mimi, kan je al bijna weer bij de gyn terecht?

@ San, niet te druk maken hoor. Het komt wel goed.

10. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knorretje ik maak me niet te druk hoor heeft helemaal geen zin en danwil het helemaal niet lukken

Fijne avond

11. 1ste ukkie

25 jul 2011
    35
    0
    0
    Brabant
    @ naadje: Leuk dat je ook meekletst!! welkom:)

@ san: Spannende week voor je dan meis?! wachten duurt altijd zo lang he...:(

@ mimi: En? vandaag weer naar de gyn geweest?

@ knorretje: al ongi?

12. mimi87

mimi87 Actief lid

16 mrt 2011
    456
    281
    63
    @ Allemaal: Nou ben vanochtend geweest en weer geen eisprong te bekennen. Waarschijnlijk heb ik al mijn eisprong gehad op dag 12 (toen had ik wel hevige krampen, maar dacht nooit aan een eisprong omdat het voor mij dan veelste vroeg is!) Ze kon nu niks zien en me slijm was eigenlijk ook te dik. Heb bloedgeprikt en morgen krijg ik de uitslagen! pfff en maar weer wachten.

@ San, spannend voor jullie, wachten jullie op de zaadtest?

Even een vraagje of jullie dat weten: stel dat je een onregelmatige cyclus heb met steeds de ene keer 34 dagen en de andere keer bijv. 50 dagen krijg je dan ook clomid op de boel op te wekken zodat het dan regelmatig wordt? Ik lees wel steeds verhalen dat je clomid krijg maar dat krijg je dan als je helemaal niet ongi wordt.

Dames succes allemaal met alle onderzoeken.

@ Ukkie jij moet nog even wachten de 19e moeten jullie! Spannend!

13. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hey meiden
    sorry kan jullie weer teleurstellen , hoef namelijk niet meer naar de gyn
    ik ben namelijk zwanger

14. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Naadje, Dat is geweldig. Ik ben heel blij voor je. Nu hoef je niet meer naar de gyn, dat is toch super.
    gefeliciteerd.

15. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier nog niet ongi:x Wachten duurt lang hoor....

@Mimi, er zijn nog wel andere middelen voor die problemen. laat de gyn eerst maar uitzoeken wat er loos is. Op internet zoeken is niet handig. daar lees je vanalles wat niet eens bij jou van toepassing hoeft te zijn. Dat kan erg verwarrend zijn. ik weet dat het allemaar erg lang duurd, maar je krijgt wel de juiste info.
    Heb geduld en een dikke knuffel.
    Ik hoop dat de bloedtest meet duidelijkheid geeft.

16. mimi87

mimi87 Actief lid

16 mrt 2011
    456
    281
    63
    @ Naadje: Wat leuk! Nou dat is toch geen teleurstelling! Heb je zelf een test gedaan of konden ze dat in het Zkh zien?

@ Knorretje: Ja moet geduldig afwachten wat mijn gyn zal zeggen. Morgen krijg ik mijn uitslag tussen 12 en 1 uur dus ben benieuwd. Waarschijnlijk toch een eisprong gehad op dag 12. Dus het zou betekenen dat ik dan donderdag ongesteld moet worden. Hoe is het bij jou nu?

Veel liefs mimi,

17. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal.

Wow 1 zwanger geweldig blijf maar goed zitten kleintje enne hou je ons wel op de hoogte?

Weet niet meer wie het was maar je kan clomid krijgen om de cyclus regelmatiger te krrijgen en om zoiezo een ei sprong op te wekken want het kan zijn dat je net zoals mij maar een aantal keer per jaar een eisprong hebt.

Groetjes

18. 1ste ukkie

25 jul 2011
    35
    0
    0
    Brabant
    @ naadje: Wat leuk!!:) van harte gefeliciteerd!! Geniet er lekker van.

@ mimi: Balen weer zeg! Moet je nog wachten:x spannend voor morgen weer...succes en we horen het wel morgen he.

@ knorretje: Als de ongi moet komen komt het niet, zul je altijd zien! jaja dat lichaam van ons!:x Hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten. Of het moet net als bij naadje zijn:) dan kan het beter wegblijven!;)

Fijne avond allemaal meiden!
    Liefs...

19. mimi87

mimi87 Actief lid

16 mrt 2011
    456
    281
    63
    Zo dames,

Ben ik weer. Vandaag ben ik gebeld door het zkh. Ze vertelde dus dat ik mijn eisprong al had gehad. (maar zoals ik al aangaf had ik op dag 12 al een hevige krampen in mijn buik en dacht dus aan mijn eisprong!) De gyn vertelde dat het ongeveer 6 dagen geleden was dat ik dan mijn eisprong zou hebben gehad. Ik dus rekenen dat was donderdag! Ben donderdag nog geweest voor een echo en toen was mijn eitje 9mm? Ik snap er geen zak van! Kan je eitje springen met 9mm? Gisteren ook een echo gehad en er was dus niks op te zien? Alleen dik slijnvlies? Dat zou dan betekenen dat mijn eitjes niet goed groeien? Ben stom geweest en heb het niet aan de gyn gevraagd! O heb trouwens ook het weekend ovutesten gebruikt en die waren ook negatief. Die woensdagavond ook een test gedaan en die was ook negatief!

@ Knorretje: ben je al ongi?
    @ San: bedankt voor de uitleg. Mijn cyclus is dus lekker onregelmatig waarschijnlijk deze maand maar 26 dagen

Groetjes aan iedereen,

20. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mimi

Wat raar zeg nou wacht het even af wat je lichaam doet. De gyn kan natuurlijk ook niet alles en die moet ook inkomen wat betreft jou lichaam.
    Weet niet of je ei met 9 mm kan knappen om het zo te zeggen.
    Ht enige wat ik hoop is dat we gauw zwanger mogen zijn en hopen op een mooi kindje.

Hou vol meiden het komt goed.

Goetjes

Deel Deze Pagina