1ste afspraak bij gyn. wat staat me te wachten?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door 1ste ukkie, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds niet ongi:(

2. 1ste ukkie

25 jul 2011
    35
    0
    0
    Brabant
    @ mimi: wel beetje 'n raar verhaal ja! Wanneer moet je nu weer terug?

@ knorretje: jouw ongi laat je lang wachten zeg!!

3. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mimi
    Al ongi of nog nie?

Nou morgen horen we de uitslag best spannend.

Verder weinig nieuws ben alleen vandaag door mijn rug gegaan zo dat doet zeer.

Fijne avond groetjes sa

4. 1ste ukkie

25 jul 2011
    35
    0
    0
    Brabant
    @ san: ohh!! das best pijnlijk ja :(!!Beterschap! en veel succes morgen!! Spannend hoor..

Groetjes ukkie

5. mimi87

mimi87 Actief lid

16 mrt 2011
    456
    281
    63
    @ San: Nee hier nog geen ongi te bekennen volgens gyn is mijn eisprong dus wel op de 12de dag geweest. Ik heb nog contact gehad met het zkh. Wacht geduldig af, denk wel dat het komt want heb enorm last van mijn borsten als ik ongi moet worden. Nou als het goed is vandaag de uitslag! Ben benieuwd meis! Succes straks

@ knorretje: Hoe is het nu bij jou? Ook al ongi?

6. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden helaas geen uitslag gehad vandaag ga maandag bellen .

Groetjes

7. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou dames, Nog steeds niet ongi. :(

8. 1ste ukkie

25 jul 2011
    35
    0
    0
    Brabant
    Hoi Dames,
    Ik wil jullie graag even meldden dat ik zaterdag positief heb getest:)
    Ben zwanger!!
    Had het echt helemaal niet verwacht, maar ben super blij natuurlijk!!!
    Nu hopen dat dit kleintje blijft plakken!!

Ik wens jullie nog heel veel succes allemaal en ga voor jullie duimen dat jullie snel zwanger zijn!!
    Ik ga jullie nog volgen hoor! Dikke knuffel van mij!!

9. mimi87

mimi87 Actief lid

16 mrt 2011
    456
    281
    63
    Hoi Ukkie,

Van harte! wat leuk! gefeliciteerd meis! Geniet er lekker van.

Nou als we allemaal binnenkort zwanger mogen zijn zou helemaal geweldig zijn!

Hier weer ongi geworden! dus woensdag maar weer even bloed laten prikken.

@ San: hoe is het met jou nu? heb je al de uitslagen?

10. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Mimi he he eindelijk ongi.
    Waarom moet je weer bloed prikken.

Nou de uitslag is binnen zwemmers zijn goed en ik heb pcos.
    Groetjes san

11. mimi87

mimi87 Actief lid

16 mrt 2011
    456
    281
    63
    Hoi San,

Nou ik moest nog een keertje op de derde dag van mijn cyclus bloed laten prikken vandaar. Nou moet ik 27 september weer komen om de uitslagen te bespreken.

Maar wat goed dat het zaad van je man goed is! Dat is altijd wel weer een fijn gevoel. Maar jij hebt pcos word je nu uit je eigen wel gewoon ongi maar met langere cyclussen of kortere? Bij mij is het dus ook steeds verschillend. Wanneer moeten jullie weer komen?

Groetjes

12. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Oke moet dat altijd op dag 3 bij mij deden ze het dag 2 .

Ik heb inderdaad pcos gister bevestigd door de gyn. Ik word wel ongi maar dat duurt vrij lang zie mijn handtekening. En heb niet iedere keer een eisprong maar gemiddeld tussen de 3 en 6 keer per jaar dan mhoet je wel goed mikken:D .

Ik moet weer komen zodra ik ongi ben en dan op dag 12 kijken of de clomid aanslaat.

En jij?

13. mimi87

mimi87 Actief lid

16 mrt 2011
    456
    281
    63
    Hoi San,

Ja bij ons is het op dag 3 bloedprikken dus vandaag maar gedaan :)

Ik moet nu de 27ste weer komen en dan gaan ze verder de bloeduitslagen bespreken en nou komt natuurlijk nog die baarmoederfoto:(

Nou spannend voor je! jeetje dat is wel even schrikken als je dat krijg te horen van je gyn. Nou hoop echt dat die clomid aanslaat bij jou! Maar ik vind wel dat je ha je lang heeft laten wachten!

Ik word wel ongi maar mijn cyclus is dus steeds weer anders of te lang of te kort. Dus dat wordt moeilijk mikken ;)

14. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi spannend afwachten tot de 27 ste hopelijk goed nieuws.
    Ha ha dat mikken is niet handig:p heb er ook last van.
    Baarmoeder foto? Waar is dat voor of krijg je een inwendige echo?

Ik wist al wel dat ik waarschijnlijk pcos had dat had de gyn de eerste afspraak al gezien bij de inwendige echo.:cool:
    en inderdaad heeft de huisarts lang gewacht want ze hadden me vorig jaar al mogen doorsturen maar goed hij zei iedere keer dat ik nog aan het ontpillen was.;)

Verder had ik al het gevoel dat we niet op een normale manier zwanger konden worden omat alles hier altijd anders verloopt:(.maar we houden moet. Groetjes

15. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

heb jullie reacties globaal doorgelezen en ik kom graag met jullie meekletsen.

Wij hebben 4 augustus onze eerste afspraak gehad bij de gyneacoloog ondat het zwanger worden niet echt wilt lukken. Hiervoor heeft mijn vriend al een zaadtest gedaan en daar bleek al uit dat het niet van een uitstekende kwaliteit was.. Wanneer er bij mij toen een nieuwe cyclus zou starten wilde ze mij gaan volgen en dat is momenteel dan allemaal in volle gang.. Heb de echo's achter de rug en daar bleek alles er goed uit te zien.. Samenlevingstest was negatief.. En vandaag op progesteron geprikt en daaruit bleek dat ik nog geen eisprong had gehad omdat de waarde nog erg laag was :(.. Beetje vreemd want weet eigenlijk vrij zeker dat ik vorige week een eisprong heb gehad omdat mijn eitje toen goed was gegroeid, ik mooi baarmoederslijm had, en ook nog een positieve ovulatietest...

Dus volgens mij zit ik wel een beetje in hetzelfde schuitje..

Ik wil iedereen dan ook heel erg veel succes wensen en hopen dat we allemaal snel zwanger mogen raken!

Anita

16. mimi87

mimi87 Actief lid

16 mrt 2011
    456
    281
    63
    Hoi Anita: leuk dat je gezellig mee komt kletsen!

@ San: Die baarmoederfoto houdt in dat ze mijn eileiders gaan doorspuiten en aan de hand van een soort contrastvloeistof kunnen hun zien of ze niet verstopt zitten. Dat is het laatste van het onderzoek wat ze nog bij mij moeten doen en dan gaan ze verder bespreken wat we nu gaan doen. Voor jou is het nu wachten tot de clomid aanslaat! Het zijn altijd van die lange wacht weken! :$

Ukkie: als je dit leest hoe voel je je? al last van zwangerschapskwaaltjes? (ik las in je vorige berichtjes dat je toch meeleest;))

Groetjes,

17. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier een update van mij.
    Ik zit nu op dag 47 en nog geen ongi in zicht. Ik baal als een stekker, want pas als ik ongi wordt kan er bloed geprikt worden en een echo gedaan. Deze ronde heb ik geen eisprong gehad denk ik anders was ik al lang een keer ongi geweest.
    Ik ben er zelf al zeker van dat mijn hormonen niet kloppen, maar dat moet de bloedtest nog uitwijzen.
    Er zit niets anders op dan het afwachten.

18. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Mimi87, dank je!

Knorretje84, wat ontzettend vervelend is het toch steeds dat wachten.. Dat vindt ik persoonlijk ook het ergste.. Als je ongesteld bent geworden wachten we weer op onze eisprong, en na onze eisprong wachten we weer op het hopelijk uitblijven van onze ongesteldheid..

Hier zijn we vanochtend zoals ik al had verwacht weer ongesteld geworden dus morgen maar weer bellen voor afspraken :(..

Bloeduitslagen waren bij mij in ieder geval niet goed want mijn progesteronwaarde was veel te laag.. Gelukkig hebben we woensdag na wat aandringen ook een afspraak staan met onze gynaecoloog om alle uitslagen eens te bespreken en om te kijken over hoe nu verder..

Nog een fijne zondag allemaal!

19. Mayrha

Mayrha Niet meer actief

Hallo dames,

Ik las hier dat er een paar meiden roken, maar willen stoppen als ze zwanger zijn.
    Ik kan jullie vertellen dat als je eenmaal zwanger bent het erg moeilijk is. Je hebt dan misschien ook last van zwangerschapssymptomen en dan ook afkick verschijnselen erbij maken het erg moeilijk.
    En als je pas stopt als je erachter komt dat je zw bent, dan zitten de schadelijke stoffen nog steeds in je lijf. Je komt er namelijk pas na 3 a 4 weken achter dat je zwanger bent. Juist de eerste weken zwangerschap zijn erg belangrijk.

Daarnaast verminderd je vruchtbaarheid met 30% als je rookt.
    Wij zijn samen nu een maand gestopt en zijn heel trots!
    Wij hebben een info avond voor ICSI/IVF gehad en daar hadden ze het over roken en verminderde vruchtbaarheid.
    Wij hoefden ons niet te schamen, het voelde zo goed dat we gestopt zijn.

Ik vind dat iedereen die zwanger wil worden, daar ook alles voor moet doen wwat je zelf kunt, en dat is stoppen met roken!

Hopelijk pakken julli het als goed advies op en niet als verwijt.
    Succes allemaal!

Liefs x Mayrha

20. 1ste ukkie

25 jul 2011
    35
    0
    0
    Brabant
    Hoi mimi,

Las dat je de 27e terug moet voor de uitslagen en baarmoederfoto!
    Spannend hoor! Wil je even succes wensen.

Voel me toppie!:) Heb eigenlijk nergens last van alleen beetje moe. maargoed als dat het enige is vind ik het best.
    Lief dat je aan me denkt!
    Succes jullie verder en ik lees mee idd ;)

Liefs ukkie...

Deel Deze Pagina