Hoi meiden, Ik ben 13 okt begonnen met het spuiten van decapeptyl. En als er een menstruatie optreed mag ik donderdag beginnen met gonal f. Maar tot nu toe geen menstruatie, zie mijn banner! Ik zit meteen in de zenuwen of ik wel verder mag met spuiten enz. Ik wil echt niet stoppen. Heeft iekmand hier ervaring mee?
Over het algemeen breekt je ongi gewoon door! mijne bleef echter voruge ronde uit en kwam na ruime wk overtijd pas. miss voor zekerheid testje. en zou ff afdeling bellen. ik moet op dag 5 van mn cyclus beginnen met glonal en ben 1dag overtijd
Ik ga morgen maar ff bellen denk ik. Ik vraag me af wat ze doen als het toch niet doorkomt. De behandeling zal toch niet gestaakt worden? Dat zou inhouden dat poging 1 voorbij is
@ Mikky; Heb je al een punctie gehad.. Volgens mij geld dat de 1e poging over is, als je een punctie hebt gehad.. In ieder geval werkt het bij mij wel zo! Hoop voor je dat je ongi gauw doorkomt.. Wachten duurt altijd lang he!
Hi Mikky, Deze ronde is niet verspeeld hoor meid, geen zorgen! Pas na punctie zoals beginneling zegt. Hoop dat je snel ongi wordt. Misschien toch even testen, je weet maar nooit. Liefs Maaike
En?!?!?! Al nieuws?!!? Je eerste poging is zowiezo niet verspeeld hor! Idd pas na puncte. bij mn vorige ivf kwam de ongi ook veel later dan verwacht. er was toen afgesproken dat als mn ongi na t weekend er niet was, ik gewoon zou beginnen met de glonal. dus dan zouden we geeoon beginnen zonder ongi. en ja hor...zondags werd ik t. masr dud veel later dan verwacht. heb vanmorgen getest. negatief. dus heb besloten door te gaan met deca tot na t weekend en dan maandag te bellen als t er dan nog niet is. zit dan op cd 37
Nou ik heb de gyn gebeld omdat mn ongi uitblijft. Besluit: maandag 8:30 opt spreekuur komen met potje ochtendurine opties: 1) zwanger -> eindgoed algoed, niets meer asn doen maar test gister was omo dus ..... 2) bms dik dus bijna ongi -> nog aantal dagen wachten en/of opwekkuur. 3) bms is mooi dun en geen rare fratsen -> starten glonalf doe mij die maar. (komt dan waarschijnlijk door de deca)
Ik ben bij de gyn geweest, baarmoederslijmvlies te dik en veel eiblaasjes dus eigen ongi komt niet op gang. ( waarschijnlijk door mijn psos ). Ben nu 10 dagen aan de provrea om een ongi op te wekken en mag dan hopelijk over 2 tot 3 weken starten met gonal f. Dus alles is weer een paar weken later. Verlaat maar nog niet voorbij!