Hai dames, Even een vraagje. Ik ben al zo'n beetje mijn hele leven altijd heel weinig ongesteld. Gemiddeld ongeveer twee dagen, en bij wijze van spreken heb ik per dag aan 1 maandverbandje genoeg. Ook nu, na een mislukte cryo-tp, ben ik amper ongesteld. Nu heeft in mijn hoofd de gedachte zich vastgezet dat dit verklaart dat er bij mij geen innesteling optreedt. Hoewel mijn BMS dik genoeg is bij een tp, lijkt er wel erg weinig in mijn baarmoeder te zitten, er komt immers amper iets uit. Zijn hier ook mensen die ook zo weinig ongesteld zijn? En wat zijn hun ervaringen? Of is er misschien iemand die iets weet over de relatie menstruatie-kans van slagen? Pfoe, ik maak mezelf nu helemaal gek met deze gedachte, want dit is niet echt hoopgevend.... Groetjes, Sonne
Hoi Sonne, Ik ben ook altijd maar heel weinig ongi. Ook maar max 2 dagen en ook ik heb aan 1 maandverbandje genoeg. Zelfs na een mislukte ICSI. Wel heb ik gemerkt dat als ik tampons gebruik ik wel meer opvang. Bij maandverband zie ik dat ik vooral stolsels verlies als ik naar de toilet ga. Ik heb het vaker bij artsen genoemd, maar niemand vindt het verontrustend. En idd, bij iedere tp is het bms dik genoeg, dus het zit er wel! Ik ga er maar vanuit dat ik het vooral in veel stolsels verlies terwijl een anders het meer uitgesmeerd verliest. Maar kijk naar mijn onderschrift, ik ben niet echt een hoopgevend voorbeeld... Alhoewel, heb 1 keer een positieve test gehad en dat was na een cryo tp in een natuurlijke cyclus! Succes!