Mijn Kinderwens en Verhalen over Onderzoeken

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ChickieDeluxe, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ChickieDeluxe

    16 mrt 2011
    17
    0
    0
    Housewife
    The Hague
    Hallo allemaal,

    Ik heb een nieuw onderwerp geopend, omdat het mij het handigs leek om hier mijn hartje te luchten en hopen op steun, tips en mensen met misschien dezelfde ervaring. :) Ik ben nog wel heel erg nieuw met alles! :p

    Ik heb al ruim 5 jaar lang een kinderwens, maar helaas tot heden nog niet mogen lukken! :( Dit komt door de volgende reden... Mijn ex waar ik 5 jaar een relatie mee had was geholpen en liet het uiteindelijk niet terug zetten! Plus ik al ruim meer dan een jaar niet mijn menstruatie krijg! :(

    Ik ben sinds 01-01-2010 met een heel nieuw leven begonnen samen met mijn liefde van mijn leven! Hij steunt me in alles en wil hem voor geen goud kwijt. :) Wij hebben saampies besloten om proberen een wondertje te mogen krijgen... Helaas is het ons nog niet gelukt... :(

    Het grootste probleem is dat ik ruim een jaar geen menstruatie heb gehad! :$ Laatste keer dat ik uit mezelf mijn menstruatie kreeg was op 08-11-2009! :$

    Ik heb sinds begin verleden jaar 2010 contact opgezocht met de Gyn... Hopelijk dat hun me nu echt een keer verder kunnen helpen en mij een hormonenkuur gaan geven om elke maand mijn eisprong op te wekken.


    Ik moest van de Gyn stoppen met roken en drinken... Dat kon ik best wel begrijpen dus ik ben nu 1 jaar gestop met roken en drinken. :)

    Terug naar de Gyn om bloed te laten prikken of ik uiteindelijk echt ben gestop met roken en drinken... Daaruit konden ze zien dat ik ben gestop. Daarna kreeg ik te horen... Dat het misschien aan mij overgewicht kan liggen... Ik was door het stoppen met roken 10 kilo aangekomen! :$