Zaad is misvormd!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jufffie, 17 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Afgelopen woensdag heb ik slecht nieuws gehad van de gyn.
    Mijn mans zaad is voor 90% misvormd!
    Hij rookt niet, is niet ziek geweest, drinkt niet etc. etc. Wel vreemd hoor!

We moeten 2 maanden wachten en in april weer zo'n semenanalyse!

Wie herkent dit? Welke behandelingen moe(s)ten jullie ondergaan?

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Mijn man heeft ook zwak zaad, alleen ken ik de percenetages niet. Je vriend zal een aantal keren zaad in moeten leveren, waarschijnlijk komt er een samenlevingstest (daarbij kijken ze of de zaadjes in jouw slijm blijft leven, en of de zuurgraad oke is). Verder zal er worden bloedgeprikt. En kijken ze of jij een eisprong hebt. Ik heb ook nog een hsg gehad, hierbij kijken ze of je eileiders openstaan.

Afhankelijk van de uitslagen zal er gekeken worden of je in aanmerking komt voor nog zelf proberen, iui, ivf of icsi.
    Sterkte!

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

He meid,
    Eens in de drie maanden wordt er nieuw zaad geproduceerd. Het kan dus nog zijn dat het dan beter is....
    Het is niet altijd aantoonbaar waardoor zaad niet goed is, heeft helaas niet altijd alleen met levensstijl te maken.
    Heel veel succes met de volgende onderzoeken, hoop echt dat deze beter zijn!
    Liefs Elmo

4. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Jeetje dat is zeker een domper voor jullie, zeker als je ventje niet rookt en drinkt dan verwacht je zoiets echt niet. Ik hoop voor jullie dat de volgende test veel beter is, en dat je snel een positieve test zal hebben. Succes.

5. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Jeetje meid, hopelijk krijgen jullie in april beter nieuws.

Liefs en een kmuffel, Bibu !

6. Niet meer actief

Klote om zulk nieuws te horen te krijgen he. Maar er is dus nog 10% wat wel goed is.En wie weet wat de volgende uitslag is.Je hoort wel vaker dat het zaad verbetert. Houd je gewoon vast aan die 10%, bij ons was 5% goed...En daar houd ik me aan alle macht aan vast ;)
    Je moet het nieuws ff laten bezinken en dan wen je er wel weer aan, hoe moeilijk het ook is...veel sterkte!

Deel Deze Pagina