Is een GUO echt veel uitgebreider dan een "normale" 20 weken echo? Iemand ervaring hoe dit in z'n werk gaat?Al dan niet specifiek in het MCL
Hier een GUO in het MCL gehad. Hij wordt gedaan door een gyn die er speciaal voor opgeleid is (dokter M.). Het verschil met een SEO is dat er ook wordt gekeken naar de bloedstromen in de organen, het is uitgebreider. Echter wel puur een medische echo, de gyn is niet echt heel spraakzaam. Verwacht dus geen pretecho. Succes!
nee, dat verwachten we ook zeker niet.hebben nog een pretecho gepland staan en hebben er al een gehad dus dat maakt ook helemaal niet uit. Vind het een erg spannende echo!Maar verteld hij wel wat hij ziet(of alles dus ok is)of lig je daar maar wat te liggen?Wil de gyn wel eventueel het geslacht nog eens bevestigen of doet hij daar ook niet aan?
Hij vertelde bij ons echt heel weinig. Hij legde eigenlijk niet echt uit wat hij deed en zag, zo nu en dan een opmerking. Als iets goed was, dan hoorde je het wel en dat zal bij iets fouts natuurlijk ook zo zijn. Verdere uitleg was er niet. Maar dat kan natuurlijk ook te maken hebben gehad met zijn stemming op dat moment. De ene keer is een arts heel joviaal en spraakzaam en de andere keer niet. Maar net op welk moment je hem/haar treft. Dus wie weet is dat bij jou anders. Wat betreft het vragen naar of bevestigen van het geslacht, kan ik je niet helpen. Wij wilden niet weten wat het was. Dus dat hebben we van tevoren duidelijk aangegeven. Je kunt natuurlijk van tevoren altijd vragen of hij naar het geslacht wil kijken. Het is verder een aardige man, hoor. (als jij ook dokter M. hebt, voor ons is het alweer 5,5 jaar geleden). Succes!
Ik heb ook een guo gehad en was nog veel leuker dan een pretecho! Duurde ongeveer 45 min ze legde alles heeel goed uit, alles wat ze zag en ook het geslacht liet ze zien. We kregen zelfs 3d4d erbij en een heleboel fotos! Dus ik was er zeer tevreden over en de gyn was heeeel erg aardig