Ik heb morgen een intake bij de VK, dan maken ze gelijk even een echo..Spannend..De 25e moet ik voor een termijn echo naar het ziekenhuis.. Maar wat voor vragen stellen ze allemaal dan marijke84?
Hoi, Even een vraagje. Ik ben 25 september voor het laatst ongesteld geweest. Hoe moet ik nu uitrekenen hoelang ik al zwanger zou kunnen zijn?
ik heb 26 sept me laatste ong. gehad en ben bijna 8 weken maar ligt er wel aan wanneer je eisprong is geweest..bij de vk/gyn. kunnen ze dat bepalen. Ik kreeg bij 7 weken een echo omdat ik daarvoor al bij de Gyn. liep. Ik moet in week 10 naar de VK.
Nou heb me echo vandaag gehad.. Blijkt dat ik minder dan negen weken zwanger ben.. Zat geen vorm in was ooknog geen cm. Maar het hartje zagen we wel kloppen.. Maar baal hier wel van.. maar ja zien wat ze zeggen volgende week in het ziekenhuis..dan gaan ze echt alles opmeten.
http://www.bellyfashion.nl/uitgerekende_datum.php Op deze link klikken en dan reken je het zo uit! Succes!
hallo meiden. ik heb afgelope dinsdag een echo gehad. heb het hartje zien kloppen. aankomende dinsdag heb ik mijn eerste afspraak bij de vk. en mijn volgende echo krijg ik 8 dec dan ben ik 12 weken.
Ik ben zelf met 8 weken op intake bij de verloskundige geweest en vond dit zelf wel wat vroeg. Ze heeft alleen mijn gegevens en alles van mijn vorige zwangerschap en bevalling doorgenomen. Veder geen onderzoek. Met 12 weken had ik een echo.
hoi allemaal, gister inze eerste afspraak bij vk gehad en echo om termijn vast te stellen....God wat hoop ik dat we de termijn fout berekend hebben want het hartje klopte (nog) niet. volgens vk kan het 2 kanten op: of het hartje gaat nog kloppen, of we krijgen een miskraam voor de 2e keer. mijn man en schoonmoeder hebben goede hoop en dachten van te voren al dat we te vroeg waren met echo doen...volgende week vrijdag 28-11 om 14.00uur hebben we absolute zekerheid..had ook heel licht bruinig verkleuring op pleepapier maar das nu over. groetjes onzekere hoopvolle ik