Maya massage en zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Biientjeee, 30 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

11 jul 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    hallo allemaal.
    Een vriendin van mij heeft een vriendin die ook maar niet zwanger raakte. Die heeft maya massages laten doen en een maand later zwanger.
    Heb iemand hier ervaring met maya massage?
    Groetjes

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wat is het?

3. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.474
    326
    83
  4. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Ik ben altijd enorm sceptisch over dit soort uitspraken. Als er iets zou bestaan waardoor je zwanger zou raken zou iedereen dat toch gebruiken? Mijn man en ik zijn 3,5 jaar bezig geweest voor ons zoontje, incl mmm en 5 IUI's. Nooit een reden gevonden voor het uitblijven van een zwangerschap en nu dan ook onverwacht (niet ongepland, zo gewenst!!) spontaan zwanger van de 2e.
    Ik zeg: gewoon toeval, zonder die massage was ze vast ook zwanger geworden. Probeer het anders uit, massages zijn nooit vervelend is mijn ervaring ;)

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik geloof er ook niet in. Ik ben er te nuchter voor. En als het de oplossing en een wondermiddel was, zouden artsen het massaal voorschrijven. Je kunt ook nooit stellen dat ze door de massage zwanger is geworden, want waarschijnlijk was het gewoon toeval en was ze anders ook die maand zwanger geworden. Dat kun je niet bewijzen of achterhalen.

Maar je moet doen waar jij je het beste bij voelt. Ontspannen is sowieso goed.;)

6. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

11 jul 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    M'n vriend en ik zijn ook sceptisch over dit soort dingen.
    Wij zijn inmiddels al 4 jaar bezig en gaan binnen kort het traject iui in. Maar ze vertelde erover en dacht misschien is het wat. Een lekkere massage is immers nooit weg haha bedankt voor jullie reacties

7. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Een vriendin van een vriendin .. ja, daar begint het al he :p

Ik geloof niet dat door een massage je lichaam opeens iets heeft van; "Ja, dat had ik nodig!"

Deel Deze Pagina