Ik zit er een beetje over in dat morgen de verloskundige t hartje niet kan vinden.. Hoe hadden jullie dat rond 14 weken? Vond ze toen t hartje? Hoop dat iemand me gerust kan stellen
Met een echo zal ze het hartje wel snel vinden. Als alleen naar het hartje wordt geluisterd, dan moet ze soms even zoeken. Bij mij duurde het even, aangezien hij weg kan zwemmen. Geen idee hoe lang het duurde, maar te lang, hihi. Nee, geen minuten ofzo, nog geen hele minuut denk ik. Komt vast goed meid!
Ik dacht ook dat men het hartje vanaf 12 weken zeker moet horen. Maar misschien heeft je vk gewoon niet goed genoeg gezocht . Silly
Met die termijn kan het erg moeilijk zijn om het hartje te vinden. De kleine heeft immers nog alle ruimte om flink rond te dobberen. De ene VK kan het ook beter dan de ander. Maak je maar geen zorgen hoor.
nou wij hebben geluk gehad,wij hadden afgelopen vrijdag 1sept de 1ste echo en je zag t hard al perfect kloppen ohh wat geeft dat n heerlijk gevoel zeg! groetjes krulliewullie
Bij onze eerste echo zagen wij dit ook bij de kleine, geweldig he!maar waar t mij om gaat is of de vk dit kan hóren.
Wij zijn superblij! T hartje was duidelijk te horen en ging erg tekeer. 170 per minuut. Dat komt omdat ie/zij dan pittig in beweging is zei de verloskundige. Fantastisch...