1ste Echo...bang bang en nogmaals bang

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Shar079, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shar079

Shar079 Actief lid

15 jul 2013
    384
    0
    16
    Ik werk als franchise ondernemer voor Juiceplus we
    Rotterdam
    Hoi,

ik ben inmiddels 9 weken zwanger...en begin mij nu van alles en nog wat in mijn hoofd te halen..ik probeer er niet aan te denken, maar het sluipt er gewoon in, zoals is straks het bloedonderzoek wel goed en de 1ste echo? ben ik wel gezond, heb ik ziektes, hoe is de groei van mijn kleintje...wat nu met mijn werk....zucht
    en ga zo maar door :(

ben ik de enige die zo ontzettend druk maakt en hoe kom er van af...ik kan niet eens genieten.

groetjes een onzekere....

2. Car87

Car87 Actief lid

17 jul 2013
    130
    0
    0
    Het is normaal dat je je zo zorgen maakt! Bij mijn eerste kindje had ik dit ook maar probeer een beetje te relativeren. Alles komt wel goed en dat nerveus zijn is alleen maar slecht voor jezelf en ook voor het baby'tje! Wacht rustig af en als er iets slecht zou zijn dan zijn ze er meestal wel op tijd bij hoor. Probeer een beetje te genieten!

3. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    probeer idd te genieten! Deze weken kunnen zo leuk zijn. En ja je hebt een kans dat het mis gaat, maar de kans is groter dat alles goed gaat!

4. Shar079

Shar079 Actief lid

15 jul 2013
    384
    0
    16
    Rotterdam
    oohhw meiden ,

dank jullie wel voor jullie reactie.
    is eigenlijk ook niet nodig om zorgen te maken, als het misgaat dan ja zijt het zo, en met of zonder klachten kan het ook goed gaan..

ik zal het morgen horen..dan heb ik mijn eerste echo!

5. madelief80

madelief80 Actief lid

25 apr 2011
    187
    0
    0
    NULL
    Noord holland
    Ik herken het ook!
    Ik heb steeds in m'n hoofd "straks gaat het fout"
    Zo mag ik niet denken van m'n vriend maar het zit er gewoon in
    Ik moet ook nog 2 weken wachten tot de 1e echo
    Echt spannend!

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dikke knuf meis! Heel herkenbaar gevoel inderdaad.. :(

Succes met de echo morgen!

7. Shar079

Shar079 Actief lid

15 jul 2013
    384
    0
    16
    Rotterdam

het wachten lijkt wel eeuwen heh,
    sterkte madelief!

8. Shar079

Shar079 Actief lid

15 jul 2013
    384
    0
    16
    Rotterdam

Dankjewel!
    ik vind het super spannend!

9. Lizz83

Lizz83 Actief lid

29 jul 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja heeel herkenbaar! Ik mag donderdag voor de eerste echo, dus ben hard aan het duimen ;) mijn man zegt dat ik het van me af moet zetten die zorgen, maar ja hoe? Heb afgelopen voorjaar een VMK gehad, en dat zit toch in mijn achterhoofd hoor. Maar vandaag weet je meer meid! Succes, laat je even weten of alles goed is?

10. Shar079

Shar079 Actief lid

15 jul 2013
    384
    0
    16
    Rotterdam
    Nou meiden,

echo was goed het hartje klopte, alleen ik ben 8 weken en 3 dagen i.p.v onderstaande banner, over twee weken moet ik voor een vervolg afspraak, want de echo was helaas onduidelijk we zagen we iets maar niet duidelijk.

11. Lizz83

Lizz83 Actief lid

29 jul 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh gelukkig dat het hartje klopt! Nu hopen dat je de volgende keer alles goed kan zien!

12. Uppendup

Uppendup Actief lid

4 jun 2013
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn om te lezen dat je een positieve echo ad meteen mooi kloppend hartje. En nu heerlijk genieten van je zwangerschap

13. Shar079

Shar079 Actief lid

15 jul 2013
    384
    0
    16
    Rotterdam
    Weet je wat raar is..
    ik kan één of ander manier niet van genieten,

1. ik heb weinig symptomen dan wat ik lees op internet, ik heb alleen last van een vieze bittere zure smaak in mijn mond, af en toe heel erg hongerig en af en toe misselijk.

2.zolang ik de drie maanden niet gepasseerd ben dan zal ik mij blijven druk maken, en ik probeer echt wel om het los te laten.

3.Werk...Op werk weten ze het nog niet, en kan ik ook niet doen omdat mijn contract officieel 22augustus afloopt, ik denk als ik voorbij de drie maanden ben en mijn contract dat ik dan rust heb...

Ooohh sorry meiden met mijn geklaag, maar heb gevoel dat jullie mij begrijpen...

:)

14. Beautybaby

14 jan 2011
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar meid, hier nog een stresskip. Ik ben de 3 maanden dan wel voorbij, maar maak me nog steeds zorgen... Heb mijn 12 weken echo voor de 12 weken gehad en denk nu steeds, dadelijk is er toch wat, want ik heb m voor de 12 weken gehad... en de buikpijn doet er ook geen goed aan.

Maar desondanks probeer ik toch te genieten van ons wondertje. Komt goed meid, probeer maar te genieten, hoe moeilijk ook vaak.

15. marretje84

9 jun 2013
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden, het is zoooo spannend. Wij hebben morgen onze 1e echo.
    Dan ben ik ongeveer 8weken zwanger.
    En begrijp je helemaal shar, heb het zelf ook.
    Ben blij dat ik vandaag mocht werken voor de afleiding. Dan denk ik er altijd minder over na.....

16. Shar079

Shar079 Actief lid

15 jul 2013
    384
    0
    16
    Rotterdam
    Lizz, super mooi om het kloppend hartje te zien! over twee weken nogmaals een echo, wij hopen inderdaad om meer te zien dan een klompje..

17. Shar079

Shar079 Actief lid

15 jul 2013
    384
    0
    16
    Rotterdam

uppendup, ja het was echt leuk om te zien, helaas had manlief het niet gezien, over twee weken nogmaals een echo, we hopen meer te zien.

18. Shar079

Shar079 Actief lid

15 jul 2013
    384
    0
    16
    Rotterdam

Haha, gelukkig ben ik niet de enige, verschrikkelijk heah, ja blijkbaar hoort buikpijn erbij, het gaat zo hard met de groei, ik probeer er wel van te genieten...kuch kuch..nee ik doe mijn best.

19. Shar079

Shar079 Actief lid

15 jul 2013
    384
    0
    16
    Rotterdam

Marretje, gefeliciteerd met je zwangerschap, super spannend! hoe was de echo? Ja inderdaad afleiding is echt wel gewenst, maar toch wel moeilijk om er niet aan te denken

20. CreaBea87

CreaBea87 Actief lid

5 jun 2013
    230
    0
    0
    Fijn dat je een hartje hebt horen kloppen! Ga morgen voor mijn eerste echo dus kan me de zorgen heel goed voorstellen!

Idd van je af zetten (zo makkelijk gezegd ;)) maar ik probeer me ook te verheugen op de leuke dingen en verder niet te denken aan andere dingen.

Succes!

Deel Deze Pagina