Wat zien jullie??

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door knutselmiep, 15 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knutselmiep

knutselmiep Niet meer actief

Wat denken jullie??
    Ik zat al op de echo's te kijken en te kijken om te kijken of ik iets kon zien, en vanmorgen zag ik NUB ergens staan (geen idee wat het betekende;))
    Maar nu wel en gelijk de echo's erbij gepakt, en heb nu toch wel een idee wat ik denk te zien :D:D
    Dit zijn de 3 beste echo's waarvan ik denk dat je er wel iets op kunt zien:D

Bijgevoegde bestanden:

2. knutselmiep

Dit is de echo van de laatste keer.

Bijgevoegde bestanden:

3. knutselmiep

Er zijn kijkers, maar niemand die iets kan zien of iets denkt te zien?? :D:D:D

Hopelijk dat ze vanmiddag in het ziekenhuis iets meer kunnen zien, en hoop dat de gynaecoloog zo lief zal zijn om even voor ons te willen kijken, wand we zitten nu toch wel echt op hete kolen te wachten wat het zal zijn een jongen of meisje:D

4. suze

suze Lid

18 okt 2011
    74
    0
    0
    Ik kan je er niet bij helpen, maar hoop voor jullie dat de gynaecoloog het vanmiddag zal kunnen zien!!! Succes!!! Laat je weten wat het wordt???

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    #5 RoGiJuLi, 15 aug 2013
    Laatst bewerkt: 15 aug 2013
    Hoever ben je op de echo's??

Edit..cff terug geteld. Die van de 18e was je 12 weken . Mag ik de hele echo reeks zien??

6. knutselmiep

Ja ik zal het vanmiddag laten weten wat het is, mits hij het wil gaan bekijken natuurlijk;)

RoGiJuLi: de foto reeks die heb ik net even in mijn foto album gezet alle 10:D:D

7. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    volgends mij is het echt een jongen :D als ik hem met mijn meid vergelijk

8. Nicolerdam

2 feb 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op de tweede foto lijkt het een jongetje.. wat denk jezelf?
    Ben ook geen expert hoor ;) mijn foto staat ook op dit forum hihi
    Spannend hoor, hoop dat je straks wat meer weet!

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Het lijkt op de eerste foto op een jochie. Dat is namelijk de enige foto van allemaal waarop de nub te zien is op het juiste termijn.

10. knutselmiep

Haha ik dacht dus ook een jongen te zien vandaag pas :D:D

Al had ik al die weken juist het gevoel dat het een meisje zou zijn, nou we zullen het straks zien, nog even een caffiene vrije bakkie koffie drinken en dan op naar het ziekenhuis;)

11. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Ik denk een meisje, maar waarschijnlijk weet je het inmiddels zelf af! Ben benieuwd!

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik dacht ook meteen een jongen.

13. knutselmiep

En we zijn nog geen steek verder:(

Mijn eigen geneacoloog was met vakantie, dus had een vervanger deze was al op leeftijd en vond het onzin om te willen weten wat het zou worden, wand vroeger wisten ze het ook niet!
    Ik moest maar 2 namen verzinnen voor een jongen en meisje en dan kwam ik er vanzelf achter zegt hij!

Mijn vriend vroeg of hij het wel kon zien, zegt die man nee ik kan het niet zien en al zie ik het wel dan zeg ik het toch niet, als je het echt wil weten dan moet je maar wachten tot de 20 weken echo.

Heb de kleine helaas ook maar heel even in beeld gezien hij heeft er gelijk een foto van gemaakt en klaar was hij, en hier ook niets op te zien, maar alles was goed met de kleine gelukkig en das wel het belangrijkst tot nu toe;)

Gelukkig de volgende keer weer mijn eigen gyneacoloog:D

Bijgevoegde bestanden:

14. suze

suze Lid

18 okt 2011
    74
    0
    0
    O wat balen zeg!!! Wanneer mag je weer bij je eigen gynaecoloog???

15. knutselmiep

Zuse:
    Over 3 weken dan mag ik weer naar mijn eigen gynaecoloog terug, en dan krijg ik gelijk de 20 weken echo..

Vraag me alleen af: kan ik nog 3 weken wachten, of bel ik morgen voor een pretecho geslachtsbepaling :D:D blijf me blind staren op de echo's wat het kan zijn haha dacht vanmorgen een jongen, maar begin toch wel weer te twijfelen:)
    Zag dat jij het ook niet kan zien aan jou echo's? en heb je al iets meer duidelijkheid?

16. suze

suze Lid

18 okt 2011
    74
    0
    0
    Ik heb ze op in-gender.com geplaatst en daar zegt iedereen meisje!
    Maar zeker weet ik het nog niet. Ik heb volgende week een pretecho!
    Hopelijk kunnen ze het dan zien! Ik kan ook echt niet wachten tot 20 weken hihi...

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Balen zeg!!!

18. Nicolerdam

2 feb 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Das minder! Ik ben zelf ook echt super benieuwd (bijna 13 wkn) dus weet pcies wat je bedoeld;) denk dat ik ook niet kan wachten tot 20 wkn.
    Zou je mijn foto ook willen bekijken? En je natuurlijk je vermoeden uitspreken;)

Succes met wachten .....

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    #19 RoGiJuLi, 15 aug 2013
    Laatst bewerkt: 15 aug 2013

*nevermind.... gevonden en had ook al gereageerd*

20. knutselmiep

Zuse:

Hoop dat ze het volgende week bij je kunnen zien met de pretecho;)
    Ik ga morgenvroeg ook gelijk bellen en hoop dat ik er snel terecht kan, al zijn het maar 20 dagen tot de volgende echo, maar lijken wel weken te duren, was zwanger van een tweeling en was er 1 kwijtgeraakt, en echt genieten doe ik zo niet en leef eigenlijk echt van echo tot echo uit angst en die weken duren zoooo lang :D:D

Nicolerdam:

Ik spreek liever geen vermoedens uit haha ik had tot vanmorgen nooit geweten wat een nub is en waar ik zoeken moest (en nog steeds eigenlijk niet;)), ik dacht het vanmorgen te zien bij die van mij, maar ben er totaal niet meer zeker van:D:D
    En heb net je foto gezien, maar sorry ik kan er werkelijk niets van maken;) zelfs niet eens bij die van mij;)
    Maar nog even en we weten het straks allemaal (al duurt het een eeuwigheid natuurlijk:D:D))

Deel Deze Pagina