Op 26 september jl. hadden we een afspraak bij bovenstaand Echo bureau. De kleine lag constant met zijn handjes voor zijn gezichtje en na een kwartier zei ze dat ze eerst wel even ging meten, want het lukte niet zo. Ik had verwacht dat ze ons zou zeggen dat we een nieuwe afspraak moesten maken, maar dat deed ze niet. Na het meten is het misschien 1 minuut gelukt om het gezichtje in beeld te krijgen. We kregen 2 kleuren foto's mee en 5 zwart-wit foto's. Bekijk ik ze en is er maar 1 kleurenfoto gelukt en 2 kleurenfoto's heeft ze ook in zwart-wit geprint. Dus eigeblijk maar 5 foto's. Thuis hebben we nog maar eens naar de DVD gekeken of het soms aan ons lag, maar aan die DVD hadden we echt niets. Ik heb toen opgebeld en toen werd mevrouw echt pissig op mij dat ik durfde te zeggen dat het niet goed was. Ik zei haar, dat ze er niets aan kan doen dat de baby niet goed ligt, maar dat ik had verwacht dat we terug moesten komen. Na een heftige discussie heb ik er een kwartiertje extra uitgekregen. Gisteren zijn we dus voor dat kwartiertje gegaan. Ik had alles meegenomen en uitgelegd wat er gebeurd was (We hadden iemand anders). Zij begon gelijk allerlei excuses te verzinnen over waarom een echo niet kon lukken. Dat snapte ik zelf ook nog wel. Na 10 minuten echo vond ze het welletjes. We zagen inderdaad meer, maar de kwaliteit van de echo was wederom slecht te noemen. Helemaal niet scherp. Ze vroeg toen of we nog een kleurenfoto wilden. Dat wilden we wel. Alleen vertelde ze toen dat dat 5 euro per afdruk kostte. Toen zakte mijn broek af. Ik heb haar de foto's van vorige keer laten zien, maar ze wilde geen enkele foto afdrukken ter compensatie. Alleen 1 zwart-wit foto en die is zo slecht dat het lijkt of het mistig is in mijn buik. Na weer een heftige discussie zijn we maar weggegaan en ik was echt zo teleurgesteld en we zijn zo slecht behandeld. Mijn man was die mensen zat en die heeft naar Babyview in Barendrecht gebeld, de boel uitgelegd en daar mag ik vandaag nog een nieuwe echo laten maken. Kost wel weer geld, maar dit kun je niet overdoen. Ik hoop dat het vandaag wel mooi wordt. Babyvision Delft: NOOIT MEER!
jeetje wat een rare mensen zeg! je betaald er toch voor? echt belachelijk. ik ga ook over 2 weken naar babyview in barendrecht en ik heb er goede verhalen over gehoord.ze klonken ook heel aardig en daar is het ook zo dat mocht je niets zien , mag je gratis terugkomen. succes in ieder geval vandaag hopen dat de kleine even een mooie show geeft
Ehm, ik ben er vorige week geweest en vond het eigenlijk gewoon helemaal super! De kleine lag wel een gedeelte van de echo met de handjes voor het gezichtje, maar dat is toch niet zo erg? De laatste 10, 15 minuten konden we het heel mooi zien. Nee ik herken eigenlijk niet wat jij nu beschrijft, maar wel vervelend dat het zo liep!
wij zijn bij babyvieuw in amersfoort geweest echt super geduldig en alles uit de kast proberen te trekken om ervoor te zorgen dat de kleine goed lag voor een mooie foto... dat je 5 euro bij moet betalen voor een kleuren foto vindt ik veel geld, daar kost het 2 euro per foto, maar je kunt er ook voor kiezen om behalve de standaard foto's die je krijgt de dvd erbij te kopen waar alle afdrukken opstaan zodat je die zelf kunt laten afdrukken...die dvd kostte bij babyvieuw 7 euro... wij kregen 11 zwartwit foto's mee en 2 kleuren die we zelf uit konden kiezen uit al die andere afdrukken en toen ik er meer bij wilde bestellen zei ze dus dat het voordeliger zou zijn om de dvd erbij te doen met al die andere afdrukken erop wat we dus ook gedaan hebben.... succes bij babyvieuw meid, jammer dat ze niet overal zo geduldig zijn... toen we bij babyvieuw waren met de jongte kon ze het geslacht niet goed vinden en was de gratis vervolg afspraak eigenlijk al gemaakt toen ze ineens draaide en ze haar er goed op kon krijgen....dus tja er zit blijkbaar wel degelijk verschil in... groetjes smoekie
Bij Babyview geweest. Was echt super. Zij was erg aardig en spontaan en de kwaliteit van de beelden was echt veeeeeel beter als bij Babyvision. Mocht er een tweede komen dan ga ik echt weer naar Babyview!
Ik ben daar met 16 weken geweest, ik had een man, en hij was heeeeeeel aardig, maar idd. hij zou een half uur duren de echo, maar het was echt korter, zou ook 5 foto's krijgen, maar had 3 dezelfde en 2 andere Dus sloeg nergens op! Ik ben dus nu naar Babyview Zoetermeer geweest en hij lag met z'n hoofdje naar mijn rug toe zeg maar, we hebben er alles aan gedaan om hem te laten draaien, maar hij deed 't niet ! Dus GELUKKIG mochten we terug komen, ik ga a.s. maandag weer, en nu maar hopen dat hij goed ligt, want ik vermoed dat we dan niet weer nóg een keer terug mogen komen -x-
Ik ben bij babyvision in Leiden geweest 2x en ik had een super aardige vrouw(2x dezelfde) Ik heb de 1ste keer 12 echo foto's meegekregen en de 2de keer 7 echo foto's,we hoefde er helemaal niks extra's voor te betalen. Ze heeft Wessel ook helemaal van top tot teen nagekeken omdat mijn 20 weken echo waardeloos was. Dus ja ik ben wel tevreden over hun maar hoe ze tegen jou hebben gedaan vind ik echt niet kunnen!
Wij zijn 2x bij babyvision in Delft geweest. De eerste dame was echt super aardig en de echo was tof. Ze was heeeeel behulpzaam en we waren in de wolken. Daarom wilden we nog een afspraak. Deze was stukken minder maar als ik jou verhaal lees hebben we nog geluk gehad. Pffffffffffff wat erg...... Ik ben blij dat je ervaring met babyview beter waren. En ik ben blij dat wij niet zo behandeld zijn.
Babyvision in Leiden (zat in de stevenshof) bestaat al een tijdje niet meer helaas... daarvoor moet je dus naar Babyvision in Delft. Begin juli zijn we daar geweest en ik moet eerlijk zeggen; geen klachten! Mijn kleintje lag af en toe wel met haar handje voor haar gezicht maar er werd ruim de tijd genomen om dat handje weg te krijgen. Nee ikzelf geen klachten bij Babyvision in Delft. Kari
ik ben met 17 weken in delft geweest voor een geslacht bepaling maar het was helemaal super! een hele lieve en leuke meid...