paniek en geluk!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bianca, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    hey,

gisteren washet bij ons paniek! We waren bij m'n man z'n thuis en stonden wat buiten. De kinderen waren aan het spelen met een bal, maar plots schopte er iemand keihard op de bal en die kwam in m'n buik terecht. Ik kreeg direct stekende pijn, beetje zoals een erge menstruatiepijn! Mijn man en ik zijn dan naar huis gegaan en wachtten nog wat af. Even later moest ik naat toilet en had ik wat bloedverlies! We zijn direct vertrokken naar spoed voor de zekerheid.
    Daar werd er onmiddellijk een echo gemaakt. Eerst zagen we geen hartje slaan maar we zagen wel ons kleintje. Even later zagen we het toch, het handje lag ervoor. Die lag lekker te slapen! :) De gyne duwde even tegen de baarmoeder en toen begon hij te bewegen! De eerste keer dat we dit zagen. HET WAS ZALIG! Op een gegeven moment lag het zelfs te zwaaien! Wij direct verliefd op ons kleintje! Het lag naar ons gedraaid dus we zagen alles goed! Ze heeft hem gemeten en daaruit kwam dat ik 11 weken en 2 dagen zwanger ben! Dus 1 week verder dan eerst gedacht! SUPER.
    Mijn man vroeg of ze al kon zien wat het was, ze zei dat het nog wat vroeg was maar dat ze wel een vermoeden had! Maar ze was het totaal niet zeker! Ik zei dat ons gevoel een jongen zegt en ze knikte dat ze dat ook denkt! Nog even wachten voor we het zeker weten!

Dit was dus echt een geluk bij een ongeluk! ;) :D

2. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ik zou me idd ook helemaal kapot schrikken! Maar waarschijnlijk was het na het zien van je kleine al snel vergeten.

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Wat een opluchting en gefeliciteerd!

Enne ff wat anders.
    klopt je Banner wel?

4. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    de opluchting was groot. Heb nu nog spierpijn in m'n buik! Ik was volgens de vorige echo nu 10 weken en 2 dagen, maar volgens die van gisteren ben ik vandaag 11 weken en 3 dagen! Heb hem aagepast aan de laatste echo!

5. MarieLize

MarieLize Actief lid

16 jul 2006
    431
    0
    0
    Geez, da's nog eens een geluk bij een ongeluk.Ik heb gisteren nog tegen m'n vriend zitten mopperen over het gebrekkig aantal echo's, in dat eerste spannende trimester. Maar jouw schrik is toch mooi uitgelopen in een mooie ervaring bij de gyn! Geweldig, joh.

6. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    wat moet je verschoten zijn zeg! mar gelukkig is alles goed gegaan!

en leuk hoor dat je waarschijnlijk al weet wat het wordt!

7. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ooohw wat een geluk!
    ben blij voor je dat alles goed is afgelopen je moet zo oppassen met dat er nix tegen je buik aan komt dat heb ik zelf ook ben ook bang dat het hondje erop springt per ongeluk is tot nu toe nog niet gebeurd!

8. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    zo dat waswel even schrikken zeg!
    Gelukkig ligt de kleine veilig in je buik. Veel suces met je verdere zwangerschap
    liefs fredje

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Jeetje, ik kan me voorstellen dat de schrik er goed in zat :confused: !
    Wel fijn dat je direct nagekeken werd en gerust gesteld kon worden.
    Ik wist trouwens niet eens dat ze nu al kunnen zien/schatten wat het geslacht van het kindje word!!!

10. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Bianca !

Ik zou me ook rot schrikken hoor ! Wel heel fijn om te zien dat alles goed was ! Het blijft bijzonder, zo'n echo !

Groetjes,
    Nikki F

11. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik zou me helemaal kapot schrikken.
    Gelukkig dat ze gelijk een echo hebben gemaakt en dat alles goed is. Gefeliciteerd

12. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    bedankt! ik wist ook niet dat ze dat nu al konden zien wat het wordt, maar ze zei dat het nog totaal niet zeker was! ze vertelde dat in de 10de week de geslachtsorganen zich beginnen te vormen, bij een meisje zakt het in, bij een jongen steekt het uit! Ons kleintje lag naar ons gericht met de beentjes volledig open, zo met de beentjes opgetrokken en naar de zijkant, wat dus een héél duidelijk beeld geeft! ;) en er was dan ook duidelijk een uitsteekseltje te zien, maar ze zei wel dat ze het ons nog niet met zekerheid kon zeggen! De spanning blijft dus!

Groetjes

13. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    gelukkig is alles goed gekomen ben blij voor jullie

14. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Jeetje wat zal je geschrokken zijn,maar je heb daarna wel ff kunnen genieten ;)

Deel Deze Pagina