Bijna is het zover! dinsdagmiddag pretecho Zo zenuwachtig! Hoe ik morgen doorkom vraag ik me echt af...pfffff werkdag duurt dan zolang
Spannend!! Laat je weten wie er in je buikje groeit? Ik heb s`ochtends de 20 wekenecho, zie er wel een beetje tegenop. Ik heb morgen vrij genomen, kan ik lekker thuis stressen!
wij hebben woensdag de pretecho. Ben ook zooooo benieuwd! onze 12 weken echo was super goed, maar viel tegen qua beeld zeg maar. Hopelijk kunnen we uk nu beter zien En zit alles erop en eraan!
Spannend Tonneke! Ik weet precies hoe je je voelt! Vorige week zat ik in hetzelfde schuitje en wist ook NIET hoe ik de dag door moest komen! Nog ff volhouden meis, bijna is het morgen..... Hoe laat mag je eigenlijk?
15:10 pas. Had liever in de ochtend gewild maar dat kon niet helaas. Nouja in de middag kan ik lekker glas cola drinken dat de baby een beetje actief wordt zodat ze het hopelijk goed kunnen zien. Mijn zoontje ging er altijd goed voor liggen, heb voor hem meerdere echo's gehad. Hopelijk doet deze dat ook. En vanaf morgen mag ik dan eindelijk shoppen!!!!
Haha vreslijk he dat wachten. Wij hebben vanmiddag een 3d echo om 17:00uur pas! Dus ik wacht ook de hele dag, maar het wachten is het wel waard straks zie je je mooie kindje. Succes met het wachten en veel plezier vanmiddag! Liefs
Veel plezier vandaag! Hoop voor je dat ze zien wat het gaat worden! Bij mij helaas niet gister... Ben heel benieuwd! Laat je het weten? groetjes Guusje
Hahaha! Dus jouw gevoel heeft je ook flink in de z**k genomen Nou meid, leuk! Een jongen! Verder alles goed met de kleine in je buik?